Ik zit eigenlijk met een probleempje, ik rijd sinds een paar maanden een wat ouder paard(rond de 20 jaar). Nou was ik afgelopen zondag met een vriendin gaan buitenrijden. En we hadden al de heletijd beetje gestapt en gedraafd. Op het begin was ze best wel fell. We waren bijna in de bossen. Daar begon ze al wat slomer te worden. Dus als ik haar aanspoorde bijna geen reactie. Ineens gaat ze allemaal knipperen met haar ogen, en ze begint te trillen met haar neus. Ik natuurlijk metteen af gestapt. Want wij dachten drekt gaat ze hier dood. ik even de neus riem los gemaakt. En toen gingen we eventjes uit het bos lopen, dat als er iets gebeurden dat we er dan ook wel metteen bij de weg waren. Ze ging allemaal tegen mij aanhangen. En met een zakend hoofd naar beneden liep ze maar met mij mee. Na ongeveer 5 minuten ging ze weer met haar neus en ogen trillen en knipperen. Dus dachten we stappen nog eventjes verder, en toen deed ze het niet meer. Toen ben ik weer erop gaan zitten, en weer naar huis gestapt op ons gemakje. Ze was weer helemaal fit.. Nog even een stukje gedraafd, en er was niks aan de hand, ze had er weer helemaal zin in. Wat zou dit zijn kunnen geweest?? Het was wel echt een eng gezicht. Mischien hebben jullie dit ook wel eens mee gemaakt? Nouja hoor het wel! x
Jailey19x
Geplaatst: 12-08-13 19:26
Het kan zijn dat ze moe is geworden. Ze is immers al best oud dusjhaa... Ze heeft waarchijnlijk ook niet zo'n goeie conditie