nu als ik 1 van de andere uit het land wil halen probeert Pony 3 ze er langs te sprinten , terwijl de pony die ik vasthoudt juist bang is voor het draad wat ik vastheb (meestal Pony 1)
nu probeer ik via Pony 2 , de kleinste van het stel haar dit af te leren maar hoe begin ik hieraan? wil haar zowieso niet verpesten want ze is wel van iemand , maar die doet weinig met haar. ben er 3 dagen per week , ik borstel ze alle 3 ik maak de spieren van Pony 2 los en wandel met 1 van de andere 2. en dan Pony 1 breng ik wat simpele dingen bij , die ze niet echt kende (ho=stil staan en achteruit = achteruit) en niet mogen eten want ze duikte in het begin gelijk naar het hooi.
Pony 2 is niet veel mee te doen , de spieren los zien te krijgen en een borstel beurt ook vindt ze het lekker om gewoon ergens heen te sjokken

mijn grootste problemen zijn dus met Pony 3 die ik graag wat wil bijbrengen , dat hoeven optillen en krabben niet eng is. en dat ik een andere pony eruit haal zij niet perse meemoet , ze is volgens haar eigenaresse pas 6 dus opzich moet het wel willen... iemand die tips voor deze pony heeft?
heb wel een clicker ergens liggen , misschien kom ik dan verder. meestal gaat ze stijgeren , poging tot liggen of poging tot trappen..
de dikke witte is vorige week door het draad gegaan , voor een paar grasjes verderop Pony 3 zag het maar had geen werking haha