Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sientje schreef:Al gemeten hoeveel stroom er nog op je draad staat?
In elk geval raak ik hem niet graag aan! Het gaat dan vaak even goed als hij voelt dat er iets opstaat maar daarna heeft die zoals ik al zei er gewoon maling aan! Mogelijkheid tot een houten hek plaatsen heb ik niet het is namelijk niet mijn weiland en heb ook geen geldboompje. Hij stond tot voor kort op het 'shettenproof'-weiland dat, tot ruim zijn borst hoogte, is afgezet met gaas en daarboven stroomlinten. Enkel de kleine ingang was zonder gaas en alleen met stroom, hier is hij dus ook gewoon doodleuk doorheen gegaan! Ik word echt wanhopig en de staleigenaar is hier natuurlijk ook niet blij mij want hij sloopt alle landen op deze manier en elke keer nieuw stroomdraad kost ook aardig wat!
het is precies zo gemaakt dat de neus er niet over kan, niets er tussen door en ook niets eronder.
franka75 schreef:kijk en een paard zal echt niet gaan snuiven aan een stroomdraad, ze zijn niet gek
Sientje schreef:franka75 schreef:kijk en een paard zal echt niet gaan snuiven aan een stroomdraad, ze zijn niet gek
Nou we hebben er 9, en nee, ze doen het niet allemaal maar er is er 1 die het wel doet. En die staat dan ook binnen een dagdeel aan de andere kant van het draadje als we vergeten zijn de klok na het voeren weer aan te zetten of als de koeien op het andere land (met zelfde klok) de draadjes plat hebben gelopen...