,De titel zegt het eigenlijk al, m'n pony is sinds een week echt behoorlijk 'asociaal' naar andere paarden. Maar goed, het vreemde vind ik dat ze eerst juist overdreven sociaal was, ze kwam overal met d'r oortjes naar voren op af (soms iets te enthousiast en dan kreeg ze een klap, en daar reageerde ze dan vervolgens niet eens op) en ze moest altijd bij elk paard ruiken en alles, het was ook nooit een probleem om haar met een ander paard los te zetten of iets dergelijks, met rijden kon ze ook overal 'tussendoor' en zo, dus ik vind het best vreemd dat haar gedrag ineens zo is omgeslagen. Ze is ineens ontzettend dominant naar de pony waar ze (bijna) altijd los mee staat en toen ik ging rijden was ze ineens chagrijnig (oren naar achteren en ineens heel hard gaan lopen) als er iemand langs reed. Iemand enig idee wat het kan zijn? Haar moeder, waar ze eerst altijd mee op het land en in de paddock stond, is sinds een paar maanden naar een andere stal verhuisd, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Alvast bedankt!