Ik heb een vraagje die ik nog niet kon posten in het forum school/studie/werk dus ik post m even hier.. Ik wil erg graag de paarden in, daarvoor wil ik cursussen gaan volgen. Ik heb al mijn cursussen al uitgezocht en ga me in januari aanmelden alleen mis ik 1 cursus: Paardengedragsdeskundige. Heeft iemand een idee waar ik erkende cursus paardengedragsdeskundige kan volgen? Ik speur al een aantal dagen heel google af maar daar krijg ik elke keer een eendaagse cursus, maar mij lijkt dat je niet in 1 dag een paardengedragsdeskundige kan zijn!!
Erkend door wat? Volgens mij is paardengedragsdeskundige geen beschermde titel en zijn er geen officiele eisen die aan zo'n studie worden gesteld. Maw iedereen mag zich paardengedragsdeskundige noemen en iedereen mag een cursus geven. Als ik jou was zou ik zoeken naar een organisatie met een goede naam en daar een cursus volgen, dan heb je in elk geval een klinkende naam op je CV staan.
kamille
Geplaatst: 03-11-11 13:40
Kijk bij Tinley, die hebben een lange opleiding paardengedragsdeskundige.
Anoniem
Geplaatst: 21-11-11 17:45
Ik heb deze site gevonden, misschien heb je daar wat aan?
Aangezien je nog niet op STW kunt posten, en het topic hier niet hoort, gaat hier een slotje op. Graag eerst 25 nuttige reacties plaatsen op het forum.