Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dior_bokt schreef:Ik zit al best wel een tijdje hier mee
dus vandaar dat ik het vraag
Yamcha schreef:Meid, echt, hou toch op.
Je snapt niets van paarden, en je zult het nooit begrijpen ook. Doe alsjeblieft dat paard weg, dat is beter dan dat het arme dier een verrot leven heeft bij jou........
Panties om de toch knopen is zoiets als iemand iets laten sjouwen wat ie niet kan tillen, de mond dichttapen en dan een knal verkopen omdat ie protesteert....... zooooo oneerlijk........
Dit is ook gelijk mijn laatste post hier, hoop dat dit topic heel snel gesloten wordt. Jij verdient geen paard.
Yamcha schreef:Meid, echt, hou toch op.
Je snapt niets van paarden, en je zult het nooit begrijpen ook. Doe alsjeblieft dat paard weg, dat is beter dan dat het arme dier een verrot leven heeft bij jou........
Panties om de toch knopen is zoiets als iemand iets laten sjouwen wat ie niet kan tillen, de mond dichttapen en dan een knal verkopen omdat ie protesteert....... zooooo oneerlijk........
Dit is ook gelijk mijn laatste post hier, hoop dat dit topic heel snel gesloten wordt. Jij verdient geen paard.
Mavelle schreef:Dr is weinig aan te veranderen denk ik.. Ik heb ook een angsthaasje dat blijft schrikken. Het word wel minder met de jaren merk ik. En verder helpt het om zelf heel snel te zijn en 'm een stapje voor te blijven. Maar dat is meer iets waar je instructrice je mee kan helpen denk ik.
dior_bokt schreef:Ik stel hier gewoon een vraag dan wil ik ook graag normaal antwoord krijgen
Yamcha schreef:Nou, hem wegdoen, dan heb je er niks geen last meer van. Is een stuk goedkoper ook.
Chaos: ja, helaas wel. Paard deed de tong steeds uit de mond, en toen knoopte ze er maar een panty omheen. Maar les nemen, ho maar.dior_bokt schreef:Ik stel hier gewoon een vraag dan wil ik ook graag normaal antwoord krijgen
Je hebt al heel veel keren normaal antwoord gehad, van heel veel mensen. Je hebt aanbiedingen gehad waar mensen een moord voor zouden doen, en je hebt alle tips, adviezen en aanbiedingen in de wind geslagen. Sorry schat, maar de koek is een keer op.
dior_bokt schreef:Zal ik voor het gemak het rijtje hier ook nog maar een keer neerzetten:Ik stel hier gewoon een vraag dan wil ik ook graag normaal antwoord krijgen