Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succes ik weet hoe lastig het is. Somebitch schreef:[RT-P] Angstige ruiter Ik denk dat je veel aan dit topic kan hebben.Succes ik weet hoe lastig het is.
heidi1973 schreef:wat ik me afvraag is waarom jij nog met paarden om wil gaan als je zo bang bent en niets durft
en dat al heel veel jaren
zou zeggen zoek een andere hobby waar je wel lol in hebt
en dat je pony dat doet is omdat ie geen respekt voor je heeft omdat ie voelt dat je bang bent
dus jij bent geen baas maar je pony
zeker als je meteen stopt als ie maar een klein beetje dreigt
Gucci_ schreef:Somebitch schreef:[RT-P] Angstige ruiter Ik denk dat je veel aan dit topic kan hebben.Succes ik weet hoe lastig het is.
.
Mijn pony's zie ik als mijn vriendinnen. Ik heb erbij gezet dat mijn pony het saai vind longeren en ik kan me dat best voorstellen. We hebben haar destijds gekocht als springpony, springen vind ze echt leuk. Als ik zelf iets saai vind doe ik dat ook niet, waarom zou ik mijn pony nog langer laten longeren als ze er niets aan vind.
nee even serieus: ik vind het echt knap van je dat door zet!!
Nu ben ik niet meer bang om een pony naar het land te brengen bijvoorbeeld.
LiVetime schreef:Wat ik mij even afvraag... Ben jij in het dagelijks leven ook vrij onzeker? Raak je snel in paniek? Bang om dingen verkeerd te doen?
Bang om de controle te verliezen misschien ook?
Dit staat vaak niet los van de omgang met paarden als je zonder directe aanleiding bang bent (geworden)
)