HolyPope schreef:Groter probleem is het kreupele beentje, daar kan ik je zo niet mee helpen...
Nee, de blessure daar is ze van aan het revalideren, redelijke kans dat dat wel goed komt als ze zich rustig houdt, maar dat draaien op stal is funest..
Misschien speelt ook wel mee dat ze inmiddels al 7 maanden op rust staat (stappen), ze zal best wat energie te veel hebben en het is gewoon een pittig paardje (volbloed).
Ik hoop inderdaad dat het een kwestie van wennen is! Het duurt wel al 2 maanden, maar mogelijk heeft het nog meer tijd nodig.
Welke bach bloesems heb jij gebruikt Britt? Heb je dat speciaal samen laten stellen?
De stalopzet daar is inderdaad helaas niks aan te veranderen, ze zullen elkaar altijd kunnen zien als ze willen. Het gekke is dat ze verder ook nauwelijks contact hebben gehad, ze hebben nooit samen in de bak/land gestaan, alleen op stal zonder (neus)contact te kunnen maken. De zwarte is ook helemaal niet vriendelijk naar haar, anders "valt" ze helemaal niet op dit type paard.
Bedankt voor de tips!! Helaas kan ze niet in de paddock samen met de ruin die naast haar staat, volgens de eigenaresse gaat hij andere paarden heel erg achterna.
Ik begreep dat ze gisteren en vanochtend niet gebruld heeft
alleen als de zwarte weg ging of terug kwam werd ze even onrustig. Hoop dat het zo doorzet..