Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aieshja schreef:Ik zou niet weten wat je moet doen omdat ik de oorzaak van waarom hij zo kwaad wordt niet weet.
Maar dit lijkt mij een paard die flink in het grondwerk gezet moet worden, misschien handig om een professional erbij te halen?
meisje2000 schreef:is hij misschien niet gedrogeerd geweest op zijn vorige stal???
Ik neem niet aan dat dit zomaar ontstaat.
Als hij echt zo gevaarlijk is als jij beweerd dan had ik hem terug gebracht want je hebt dit paard zo niet gekocht.
Je had een pard gekocht dat rustig en vriendelijk was en niet een paard dat gevaarlijk is.
Een verborgen gebrek misschien???
supertinkie schreef:Ik zou dit denk ik in eerste instantie samen met een pro gaan aanpakken, hier moet je niet in je eentje aan willen beginnen. En misschien is het een idee om hem nog een tijdje in de opfok te zetten, waar hij nog wat opvoeding/correctie mee kan krijgen van soortgenoten.
Henkjan schreef:Ontzettend op z'n flikker geven. Kom nou zeg. Je laat je toch zeker niet verongelukken door zo'n brutale 2,5 jarige!!
TanteSabien schreef:Zo 1 moet je een keer flink vernederen....kom nou.....
Knup hem een keer aan de longe en laat hem dan z'n longen maar uit z'n lijf rennen.
Een flink pak op z'n donder heeft ie nodig ipv aaahhh lieffie...
TanteSabien schreef:Ik heb gelezen hoor![]()
Misschien heb je hem nog niet genoeg op z'n flikker gegeven?
Flink vernederen zodat hij het nooit weer in z'n donder haalt...
Blijft altijd lastig he zulke paarden.
In elk geval succes en ik hoop voor je dat je hem onder de duim krijgt(goed bedoeld)