Alleen in stal/wei

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Batlow

Alleen in stal/wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 16:00

Ik heb een kleine probleempje. Mijn pony komt op een stal waar hij dacht en nacht buiten kan staan met hok van 4 bij 2. Overdag staat hij de hele dag met de andere paarden, 's avonds gaan de andere naar binnen en blijft hij buiten óf hij wordt in zijn hok opgesloten. De andere paarden staan vlak achter hem, maar kan ze niet zien. Nou kan hij opzich wel alleen maar wordt soms dan nogal druk als hij alleen is! Ik wil dit eerst een paar dagen aankijken hoe hij het doet, of weet iemand hoe je hem kan kalmeren en rustig kan maken? Er zijn genoeg paarden/pony's die dit wel kunnen, dus waarom hij niet?

Tips en ideeen welkom!!

XLeandrosX

Re: Alleen in stal/wei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:04

Radio bij hem neer zetten, wil nog wel eens helpen.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 16:06

Ooh echt waar joh? Zelf ook wel is gedaan?

XLeandrosX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 16:09

Bij mij op de manege doen ze het bij een paard die net om het hoekje staat . Ook hebben ze een spiegel gplaatst waardoor hij via de spiegel de andere paarden kan zien. Dus wellicht is dat ook bij jou mogelijk.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-11 16:12

Oooh heel erg bedankt! Maar snachts is dat wel een probleem, maar ik kijk het een paar dagen aan en hoor het wel van staleigenaar! Ze zijn namelijk zo aardig en hebben al veel gedaan om dit voor me klaar te krijgen. Een spiegel ophangen is vast niet erg :o radio moet ik nog kijken waar ik die neer zou moeten zetten..