Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Evelyne79 schreef:Probeer anders op de tweede hoefslag te galoperen,met de buitenteugel begrenzen buitenbeen er goed bij houden zodat je ze naar binnen kunt drukken. Binnenbeen erbij zodat ze om je been buigt. niet met de verkeerde stelling gaan galoperen, ze valt naar buiten en dat moet je zien te voorkomen door te begrenzen
Paardje zoekt gewoon steun aan de bakrand, dat is echt niet met opzet om de ruiter pijn te doen
Ragdollcat schreef:Ik zou helemaal niet op dat paard gaan rijden, want het is het niet waard om mijzelf te laten kneuzen door een manegepaard te gaan rijden waarvan het bekend is dat ie dat doet, je lijkt wel gek, want je betaald dik voor om te gaan lessen/rijden op een manege. Laat ze maar eerst dat paard behoorlijk opvoeden en africhten, dat hoeven de klanten niet te doen.
linky1997 schreef:Ragdollcat schreef:Ik zou helemaal niet op dat paard gaan rijden, want het is het niet waard om mijzelf te laten kneuzen door een manegepaard te gaan rijden waarvan het bekend is dat ie dat doet, je lijkt wel gek, want je betaald dik voor om te gaan lessen/rijden op een manege. Laat ze maar eerst dat paard behoorlijk opvoeden en africhten, dat hoeven de klanten niet te doen.
Ze doet het niet bij iedereen hoor. Mijn vriendin rijdt minder lang dan mij , maar heeft echt een band bij dat paard en bij haar doet hij het niet.