Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hestejente schreef:Met alles erop en eraan bedoel ik tempowisselingen, balkjes enz. Dus niet gewoon: paard in het rond sturen om te kijken hoe hij loopt en bij wijze van wennen aan elkaar op de grond maar meteen hup aan de slag.
Had me in de leeftijd vergist, net nog even OP nagelezen
Ik zou dat alleen al niet meteen de 2e dag dat je hem hebt doen. Zeg ik ook achteraf. Kijk, je hebt dat paard net. Je weet vrijwel niets over hem en alles is nieuw voor hem. Denk dat hij nu wat overrompeld is door alles, en dat je er nog wel eens last mee zou kunnen krijgen dat je nu te veel doet tegen de tijd dat hij is geacclimatiseerd.
ravvie schreef:@kendra, ik heb geen idee ik weet bijna niks over hem , zelfs zijn paspoort is raar bijouders staat N.V.T ipv onbekend . en allemaal dat soort rare dingen . alleen naam kleur geslacht en geboortje jaar is bekend

Snap het wel hoor, dat je voor dit paard ben gevallen (zou een actie voor mij kunnen zijn).
En zorg dat je altijd goed afsluit, zodat je paard er een fijne herinnering aan overhoud.