Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
R.X. schreef:Ben met veel van je bericht eens, maar niet dat altijd volwassen meer weten (zie ook heel veel volwassenen die zwaar overtuigt zijn van hun gelijk , maar die er helemaal langs zitten).
Ook niet dat altijd eigenaren meer weten (zie ook geregeld dat eigenaren het niet goed doen en ook niet open staan voor wat wel juist is).
_Zsazsa_ schreef:Een join up is echt niet zo gevaarlijk hoor. En 13 jarige denken nou eenmaal de wijsheid in pacht te hebben.
Die lezen allemaal Heartland boeken en de penny. Daar staan dingen in en dan denken ze dat ze dat zelf ook kunnen. Die begrijpen niks van paardensignalen dus ze kunnen niet eens een join up geven.
Je moet die meisjes maar lekker laten, want wie neemt ze als volwassene nou serieus...
Ik neem dan aan dat je ook niet longeert? Velen zien dat namelijk als volledig normaal maar voor het paard is het dat ook niet. Mavelle schreef:Ik denk dat de manier waarop die meisjes de 'join up' toepassen niet zo veel kwaad kan hoor. Die laten het paard wat rennen en dan draaien ze zich om en komt het paard kijken of er nog een snoepje te halen is. Dat is tenminste wat ik zag op de pensionstal waar ik met mijn paard stond. Meisjes zijn er van overtuigd dat ze een join up doen, of NH, maar in werkelijkheid richt het volgens mij niet zoveel schade aan. Dus lekker laten gaan.
Gypsy schreef:Een join up heb ik helaas een keer uit moeten voeren (had niet echt keus) en het was echt sneu hoor..... Afschuwelijk om 't paardje zo te zien. Heb het dan gelukkig niet meer hoeven doen.
JunkDeLuxe schreef:Gypsy schreef:Een join up heb ik helaas een keer uit moeten voeren (had niet echt keus) en het was echt sneu hoor..... Afschuwelijk om 't paardje zo te zien. Heb het dan gelukkig niet meer hoeven doen.
Ik ben nieuwsgierig, waarom was het nodig?
Ik heb niks tegen een join up hoor! Ik ben gewoon nieuwsgierig, ik denk dat het soms wél echt dé oplossing is, vandaar dat ik om uitleg vraag
Air schreef:Oh ik dacht er komt een mooi stuk over advies wat wordt gegegeven door nieuwelingen..... Gaat niet alleen over de join-up hoor.
Tja je moet eerst 25 nuttige berichten plaatsen... ookal ben je 10/11/12/13 jaar....
Een join-up zo groot uitvergroten en zeggen dat het mishandeling is...Ik neem dan aan dat je ook niet longeert? Velen zien dat namelijk als volledig normaal maar voor het paard is het dat ook niet.

AppelQueen schreef:ik vind het ook vervelend, ik dacht dat er aparte forumgedeelten waren voor "young riders"
Ik zou als de young riders dan toch in alle inhoudelijke gedeelten kunnen plaatsen ook graag een gedeelte zien waar alleen volwassenen (21+) reageren.