Veulen wilt leider zijn?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PanamaD

Veulen wilt leider zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 10:35

Hallo,

Mijn verzorg veulen vind het leuk om vooruit te lopen, voor haar moeder en voor ons. Magic (moeder van hem) is het gewent dat haar kinderen ergens anders lopen, ze is een fokmerrie en dit is haar 6e veulen.Als wij dus met hem lopen naar het land loopt Baby (zo noem ik hem tot nu toe) steeds voor ons. Maar omdat het een veulen is en een hengstje is hij druk en gaat hij rennen en springen aan het touw. Ik praat tegen hem en hou zijn touw vast. Als hij weer terug naar stal loopt is hij wel heel braaf en loopt hij netjes achter mij en Magic aan. Hij is 36 dagen jong, en loopt al een tijd aan de touw mee. Is het dan gewoon IK WIL NAAR HET LAND!! Of wild hij echt vooraan de leider zijn? Wat denken jullie en hoe lossen jullie dat op?

Anoniem

Re: Veulen wilt leider zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 11:20

Ik denk dat het meer nieuwsgierigheid is en dat ie gewoon mans genoeg is om voorop te lopen. Voorop lopen zie ik niet zozeer als leiderschap.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-11 12:53

Joolien schreef:
Ik denk dat het meer nieuwsgierigheid is en dat ie gewoon mans genoeg is om voorop te lopen. Voorop lopen zie ik niet zozeer als leiderschap.

Oke bedankt. Ik kon niet een ander woord voor leider vinden zo. maar hoe los je dat dan op? Gewoon laten gaan en pas later daar mee aan de slag gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 12:59

1997suus schreef:
Joolien schreef:

Oke bedankt. Ik kon niet een ander woord voor leider vinden zo. maar hoe los je dat dan op? Gewoon laten gaan en pas later daar mee aan de slag gaan?

Lekker laten gaan :j Komt vanzelf wel goed!