) Mijn jonge hengst is gister voor het eerst in het tuig geweest met een sleep er achter. We hebben gelijk de bak maar gesleept, we waren toch bezig.
Hij was al "stuur wijs" maar ben de hele tijd naast zijn hoofd gebleven, hij durfde niet te lopen.
Ik hoorde steeds een vreemd klotsent geluid en degene die achter ons mee liep zei steeds dat ik moest uitkijken dat hij mij wou dekken. Wat blijkt de spanning liep hoog op bij meneer, en ja ......... dat moet ergens tot uiting komen. Hij heeft meermalen op 5 pootjes gelopen
Dat was dat geluid wat ik hoorde.Hij word deze zomer onder het zadel beleerd, zal mij benieuwen of hij dat dan ook doet. Ik hoop dat hij het in het tuig niet blijft doen.
Zijn er meer bokkers die dit met hengsten mee gemaakt hebben? Ik heb 1 of 2 keer eerder gezien dat ze zo reageerden, maar ben benieuwd of het wel vaker voorkomt.

heb wel een keer een ruin meegemaakt die 'schachtte' zodra er een chabrak op zijn rug werd gelegd, maar zodra het zadel erop kwam trok 'ie m gauw weer in

.
Paard is dan niet met jou bezig, zeggen ze.
Heb al een paar keer op de A C lijn moeten staan om de rest door te kunnen laten gaan, was er liever uit gestuurd stond goed voor paal.
Ze wisten niet dat het zolang kon zijn.

.