Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aerdenhout1 schreef:Gert v/h Hof is inderdaad niet de eerste de beste!
Het is ook niet mijn manier, maar hij schijnt heel goede reseltaten te hebben bij onhandelbare en niet te rijden paarden.
KLfan schreef:aerdenhout1 schreef:Gert v/h Hof is inderdaad niet de eerste de beste!
Het is ook niet mijn manier, maar hij schijnt heel goede reseltaten te hebben bij onhandelbare en niet te rijden paarden.
oke want ik bedoel rustig rondrijden binnen een kwartier tijd vind ik nou niet echt bepaalt fijn om te horen want dan moet er heel wat vooraf gegaan zijn wat ik niet wil weten.
ginouque schreef:wat is er dan vooraf gegaan? alles staat in dit filmpje, ja hij klapt een keer achterover, nee geen fijn beeld, had ook wat ergs kunnen gebeuren, maar dat achteroverklappen kan ook zo gebeuren in de wei (ja ik spreek uit ervaring) zonder zadel oid.
daarnaast heeft het paard geen bit in en zit ie dus absoluut niet in de mond.
KLfan schreef:ginouque schreef:wat is er dan vooraf gegaan? alles staat in dit filmpje, ja hij klapt een keer achterover, nee geen fijn beeld, had ook wat ergs kunnen gebeuren, maar dat achteroverklappen kan ook zo gebeuren in de wei (ja ik spreek uit ervaring) zonder zadel oid.
daarnaast heeft het paard geen bit in en zit ie dus absoluut niet in de mond.
ja maar dat paard (van jou neem ik aan) bij jullie is waarschijnlijk niet achteroever geklapt door angst!