Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
StalNollie schreef:hoeft dus ECHT GEEN verveling te zijn, mijn pony doet het ook 24/7 buiten met inloopstal, altijd beschikbaar over kuilvoer, 2x per dag halve kilo brokken, bal in de wei, maatje in de wei, om de dag kan hij lekker even uitkuren in de bak,
dus in mijn ogen geen verveling, hij doet het ook in de bak als we even niet kijken,
ik denk dat sommige paarden het ook wel lekker vinden
keona schreef:wat een onzin,hier doen ze het ook en staan 24/7 buiten.in de natuur eet een paard ook aan de barst van bomen.xSiep schreef:Dat dat nog een topic waard is zeg, lijkt me een heel duidelijk geval van verveling. Hoelang en hoe komt het paard per dag buiten?
StalNollie schreef:hoeft dus ECHT GEEN verveling te zijn, mijn pony doet het ook 24/7 buiten met inloopstal, altijd beschikbaar over kuilvoer, 2x per dag halve kilo brokken, bal in de wei, maatje in de wei, om de dag kan hij lekker even uitkuren in de bak,
dus in mijn ogen geen verveling, hij doet het ook in de bak als we even niet kijken,
ik denk dat sommige paarden het ook wel lekker vinden