Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
B_r_e_n schreef:Bij ons op stal stond ook een ruin die wilde dekken,
en het ook echt deed.
Alhoewel er niets kon gebeuren omdat hij echt ruin was,
wilde ik hem nooit bij mn merrie in de buurt hebben (gatsie)
Mister01 schreef:B_r_e_n schreef:Bij ons op stal stond ook een ruin die wilde dekken,
en het ook echt deed.
Alhoewel er niets kon gebeuren omdat hij echt ruin was,
wilde ik hem nooit bij mn merrie in de buurt hebben (gatsie)
nou nou soms is het niet alleen de schuld van de ruin hoor!! als je sommige merries ziet stalken en uitnodigen om te springen!!! lopen echt te sletten, en dan kan soms zelfs een ruin geen nee zeggen!!
het blijven mannen he!!![]()
orlys_dream schreef:Mijn ruin lijkt erg op die van Mister01 -- dominant tijdens het wandelen, showen voor andere paarden en (gatsie) willen (en kunnen nog wel, zo te zien) op merries springen. Ik heb hem niet zo lang en in het begin dacht ik, nou heb een ruin of een klophengst, maar hij is wel een echt ruin . . . . Ik moet heel consequent zijn met hem, vooral op de grond. Met rijden is ie braaf, gelukkig. Hij is zoals hij is, en ik vind hem nog steeds leuk.
)
Nienke1308 schreef:Hoi,
Ik heb eens iets gehoord, ik weet niet zeker of het klopt.
Als een ruin, toen die hengst is geweest, een merrie heeft gedekt, en daarna gecastreerd word, dan blijft hij dat hengstengedrag houden.![]()
Als een ruin, toen die hengst is geweest, geen merrie heeft gedekt, en daarna gecastreerd word, heb je geen hengstengedrag.
Ik weet niet of het klopt!!
suc6!!
x