Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hecowo schreef:Ten eerste je beestje met rust laten op stal! De stal is zijn plek, en daar ben jij te gast!
HannahFrouk schreef:hecowo schreef:Ten eerste je beestje met rust laten op stal! De stal is zijn plek, en daar ben jij te gast!
Huw? Nou hier ben ik het dus ECHT niet mee eens. Als je het toelaat dat je paard in z'n stal naar je dreigt dan is dat het hek van de dam. Niet dat ik vind dat je dat meteen met harde hand zou moeten oplossen of dat je met het probleem IN de stal zou moeten beginnen, maar het is wel een signaal dat je paard je niet respecteert. Dus daar "moet" je echt wel iets mee anders gaan er ook andere dingen mislopen.
Caira schreef:Dan hebben wij hele verschillende manieren van omgaan met paarden. Voor mij is mijn eigen ruimte heilig en ik accepteer ook dat de eigen ruimte van een paard heilig is. Je kunt best even wachten op een uitnodiging voor je een box betreedt. Als jij respect van je paard wilt zul je ook respectvol naar je paard moeten zijn.