Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en hoelang je iemand ook kent ze zijn niet altijd eerlijk... 

femmefatale1 schreef:Welke ouders heeft Fariq??
Zijn naam komt me bekend voor

Tov schreef:Over welke periode praten we? maw wanneer is het paardje bij je gekomen en hoe lang ben je nu met hem bezig?
Cassidy schreef:Heb je nog andere paarden staan, heeft Fariq een maatje?

)

yentl2010 schreef:Dus mijn vraag is Kan Fariq ons nog herkennen ? En heeft hij misschien het gevoel jullie hebben mij vorig jaar in de steek gelaten ,want Fariq had het prima naar zijn zin bij ons en me dochter en hij waren 1 ,vandaar dat ze ook zo blij was dat ze hem kon gaan halen in Zeeland

VeerenAshley schreef:Super dat hij zoveel hooi krijgt! Misschien kun je eens stoppen met het krachtvoer, dat zal misschien iets schelen in z'n explosiviteit. Verder vind ik het overigens totaal niet vreemd dat een paard - en zéker een Arabier - die zoveel binnen staat, 'last' krijgt van bok-buien. Het eerste waar ik aan denk, is dan ook dat hij gewoon teveel energie heeft die hij kwijt moet.

amsterdam_30 schreef:Heb je contact opgenomen met de vorige eigenaar? Misschien kan zij iets meer vertellen over de tijd dat jij hem niet hebt gezien? Het kan je misschien helpen begrijpen waar het mis is gegaan of wat er is gebeurd.
Ik zou denken dat dit met goede hulp wel weer goed kan komen.