geopatische belasting/aardstralen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daNiielle_

Berichten: 7345
Geregistreerd: 21-11-06

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 18:08

Ik volg dit topic even.

Op stal staan 2 van die palen voor/tegen aardstraling.
Heb echt geen idee wat het inhoud hoor.
Mijn paard had erg last van haar gezondheid, en toen heeft de stal eigenaresse iemand laten komen om dat te onderzoeken.
Er bleek zo'n straal door haar stal te lopen, en sinds dat die paal er staat en mijn paard in een andere stal, is ze niet meer ziek geworden en lijkt een stuk fitter. :)

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:09

daNiielle_ schreef:
Er bleek zo'n straal door haar stal te lopen, en sinds dat die paal er staat en mijn paard in een andere stal, is ze niet meer ziek geworden en lijkt een stuk fitter.

+:)+

Soms is verplaasen van bedden paarden etc etc ook al goed genoeg om van een hele hoop klachten af te komen!

ranna schreef:
de Decttelefoon en Wifi zijn er hier jaren terug al uitgevlogen toen ik rapporten las over de gevolgen daarvan. De duitse overheid raadt het z'n burger actief af notabene.

Is het zo erg ja? Pfff je vraagt je dan meteen af waarom mogen ze die dingen dan nog verkopen :(:)

Neverhere
Berichten: 3381
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:24

Pmarena radiogolven zijn toch heel anders. Dat zijn geen electromagnetische stralen.
Met een dect telefoon heb je je eigen privézendmast in je huiskamer die constant pulst en juist dit pulsen maakt het gevaarlijk.
Zelfde voor Wifi. Ik wil ze in geen geval in huis. Maar goed, ik verdiep me dan ook graag in de link voeding/lifestyle/gezondheid en heb mijn leven dan ook op tal van dingen aangepast. Bijv. de magnetron. Voor mij geen magnetron en geen magnetronvoeding. Ik heb weliswaar een mobiele maar speciaal één uitgezocht die weinig straling heeft en ook geen piekstraling bij het maken van de eerste verbinding.

@Rianneke de reden voor verkoop is nogal simpel: er valt een bult geld mee te verdienen en onderzoeken op hele korte termijn leveren niet veel op. Het gevaar zit in het lange termijngebruik.
De reden voor het gevaar is simpel. Alles is energie. Iedere lichaamscel heeft zijn eigen electromagnetisch veld. Dit veld wordt verstoord door de straling van mn mobiele apparaten.

Maar goed we dwalen af hier :D
Wil je meer weten is er op het net veel over te vinden en anders pb maar even.

Neverhere
Berichten: 3381
Geregistreerd: 26-09-04

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:52

Wil ik er nog aan toevoegen dat ik de mobiel zelden gebruik. En als zo'n zeldzaamheid zich voordoet zet ik hem op luidspreker of doe m'n oortje in.
Ik sms er wel regelmatig mee maar ik leg hem weg zodra ik op de verzendknop heb gedrukt en draag hem heel sporadisch op m'n lichaam. Moet het al weer om een noodzaak gaan.

PetraKioto

Berichten: 170
Geregistreerd: 07-12-09
Woonplaats: Brussel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 14:20

even een pinnetje zetten :)

marleen_usar

Berichten: 24690
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 15:28

Ik had het ooit met een bak, aan het begin wilde mijn paard nooit lopen draaide echt helemaal door, en zodra ik iets verder was ging het goed. Ik was hem daar een keer aan het longeren en kwam te dicht bij de ingang. Hij draaide door en werd helemaal wild, een bokker die daar stond riep. je hebt een zweep nodig aan pakken die knol. Ze gooide een zweep ik pakte die op hij haalde naar me uit en raakte mijn arm. Ik was gewoon bang, hij begon te rennen en vloog zo die bak uit.Buiten was er niks aan de hand, ik heb wel eens gezegd er loopt daar een aardstraal, maar er werd gelachen want daar geloofden ze niet in. Ik bedoelde zeker bak kabouters.

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 21:07

marleen_usar schreef:
ik heb wel eens gezegd er loopt daar een aardstraal, maar er werd gelachen want daar geloofden ze niet in

Heel veel mensen geloven er niet in hoor :(:) Maar als je eenmaal hebt meegemaakt wat die aardstralen kunnen doen met mens en dier lach je niet meer zo hard :(:)