geopatische belasting/aardstralen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-11 09:23

dorientjuh schreef:
Ik blijf dit volgen! :) Zeker interessant.


Inderdaad.

Splinter

Berichten: 4271
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:06

bij meerdere koeienboeren weet ik dat er afleidertjes geplaatst zijn, de vage klachten die de koeien toen hadden ( minder melk, kreupelheden, ziektes) verdwenen toen :j

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78599
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 16:06

We zijn weer 5 dagen verder, hoe is het nu?

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-11 18:59

haha!! nou, ik zal weer wat updaten.
Het is nog steeds opvallend rustig op stal. Het paard waar het in eerste instantie om ging, gedraagt zich wat zelfverzekerder en is rustig op stal. Alleen als het naar haar zin te lang duurt dat ze wei in gaat en de kleine pony's in de box naast haar teveel kabaal maken, dan wil ze zich even laten horen middels een paar ferme meppen tegen de boxwand. Helemaal over is dus het niet, maar niet te vergelijken met hoe de situatie eerst was. Ze eet minder, ik denk dat ze wat minder energie verbruikt omdat ze zich niet meer zo opwind. Ik moest haar eerst grote hoeveelheden voeren anders viel ze teveel af, ze is nu best rond voor haar doen en krijgt bescheiden porties voer. Haar stal blijft netjes, voor het ontstoren kon ik 's morgens de hele stal leegscheppen omdat ze zo onrustig in haar box draaide, het was dan 1 grote smeerboel.
Ik slaap bijna de hele nacht door, de buikpijn is weg (waar ik al ruim 2 jaar last van had) en verder merk ik niet zulke opvallende dingen (of wil ik nog niet in verband met het ontstoren brengen). Ik probeer nog steeds afstandelijk de situatie aanschouwen, ik ga er van uit dat er een logische verklaring voor de veranderingen te vinden is, maar het is te opvallend anders na het ontstoren. En zoals ik in eerdere post al aangaf, het bewuste paard was zo extreem in haar gedrag, dat is niet zomaar ineens over, daar valt weinig over te suggeren en is niet te negeren. Het is jammer dat ik geen video-opname van voor en na heb gemaakt, dat zegt genoeg.
Degene die het hardst riep dat geopatische belasting grote onzin is en vooral geldklopperij, ik dus, gaat nu schoorvoetend toegeven dat het wel degelijk bestaat en ontstoren een verbetering in de situatie kan geven.

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78599
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-11 21:13

Je paarden doen het dus beter, maar wat ook goed nieuws is, is dat je zelf er veel profijt van ondervind en het zelf dus ook voelt. Voor jezelf dus al een heel genot, moet voor je paarden dus ook een heel genot zijn. :)
Fijn dat dat paard met het extreme gedrag zoveel gekalmeerd is.

Iorrr

Berichten: 4048
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Dalfsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:03

Wat goed om te horen Labe! Ik herken me 100% in jouw post. Ook ik wil/wou alles verklaren, maar ben hierin wel veranderd sinds dat hier de boel 'ontstoort' is.

Ik hoop dat de verandering positief doorzet en dat je er nog veel meer gemak van gaat krijgen!

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:14

Misschien heb ik er overheen gelezen maar hoe is de boel precies ontstoort labe?
Het is dus niet alleen in de stal gedaan maar op meerdere plekken want jij voelt nu ook verbetering.
Wat en waar is er precies gedaan en met welke materialen?
Het klinkt heel goed in ieder geval.
Ik heb het jaren geleden ook laten doen maar wij hebben dus enkel van die speciale matten onder het bed.
Eerlijk gezegt merk ik er weinig van maar als ik het verhaal van jou zo lees, heb je denk ik een hele goede bij jou thuis gehad.
En dan ga ik er toch over nadenken zo iemand ook nog eens een keer bij me thuis te laten komen en alles nog eens te checken.

Tinkerlady

Berichten: 1188
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Somewhere near the river

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:16

Ik volg dit even

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-11 15:30

Onassa, ik zal even heel kort proberen te vertellen wat hier loos was, ik heb ook niet alles gemeld in eerdere posts realiseer ik me.
Een paar jaar geleden tobten we erg met een jong paard wat vanaf haar 2e af en aan vage gezondheidsklachten had. Ik zag op een gegeven moment de dierenarts vaker dan mijn man. Toen heb ik er holistische dierenarts bij gehaald, mijn eigen da wist het ook niet meer en het was bij elk ziektebeeld weer raadselachtig. Holist wees mij onmiddelijk op hoogstvermoedelijke aanwezigheid van geopatsiche belasting. Ik wilde daar niet aan, vond het zweverige protsemakerij, erg duur en ik wilde er geen woord meer over horen. Nederland staat barstensvol van zendmasten en was dies meer zij, overal lopen wateraders onder de grond, nou en? Hierna werden we nog een aantal keer aangesproken op dit fenomeen als oorzaak van onze problemen.
Ben wel aan het zoeken en informeren geweest, maar niemand kon me overtuigen. En sinds we hier wonen (zo'n 6 jaar) is er ook altijd wel wat met de dieren of mijzelf. Kan gebeuren, toeval, virusje, noem maar op. Totdat we april jongstleden een paard kochten die bij ons volledig doordraaide in haar gedrag. Alles, alles, alles hebben we ondernomen om dit probleem te tackelen, niets hielp. Na vele onderzoeken en honderden (duizenden?) euro's lichter was de ons aller conclusie: paard is compleet gestoord in haar kop, niks trauma, niks maagzweer, gewoon gek en gestoord en het is beter om dit dier in te laten slapen. Allerallerlaatste kans wilde we nog wel, dus paard naar kliniek gebracht om echt alle fysieke aandoeningen op te sporen en hoe dat verblijf daar ging, heb ik geschreven: paard was daar volkomen normaal, fysiek 100%. Toen ik daar ook nog eens werd geattendeerd op de GB, ben ik toch verder gaan informeren en dit topic gestart. Ik had verwacht dat ik voor gek verklaart zou worden maar was blij verrast met de reacties van andere bokkers die er ervaring mee hadden.
En nu vallen voor mij ook de kwartjes op hun plek nu ik veranderingen merk, ik moet zeggen dat ik echt nog heel veel scepsis heb, maar het is wel duidelijk dat GB hier een rol speelt, anders verandert niet zo veel na het ontstoren.
Degene die ik heb laten komen legt alles super uit, in taal die wel allemaal begrijpen. Er is niet 1 standaard manier van ontstoren, bij ons is de er een en ander geaard in stal en hebben we in stal en in de slaapkamer een laag frequentie cleaner geplaastst. Totale kosten: 140 euro voor consult/onderzoek en 2 x 70 euro voor een lf-cleaner.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:48

Jeetje zeg dat heeft je al met al dus een hoop geld gekost!
Maar wat fijn dat het nu toch beter lijkt te gaan en zelfs jij als grote sceptisch er baat bij hebt.
Ik weet zeker dat aardstralen en wateraders veel kunnen verzieken.
De aarde is geen holle bol dus ook daar gebeurt heel veel en dan al die electro smog die we boven aards hebben.
Zou jij mij de gegevens van die persoin willen pb'en of heeft deze persoon een website??

_Canter_
Berichten: 141
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 17:40

Goed te horen, Labe, dat het verbetering geeft. Ondanks dat je zelf kritisch bent merk je veranderingen op waar weinig andere verklaring voor lijkt te zijn dan het effect van ontstoren.
Zo is het ons jaren geleden ook vergaan, eerste de enorme twijfel, geldklopperij in onze ogen. Maar de aanhoudende gezondheidsklachten vd paarden waren gewoon niet meer onder controle te krijgen, zowel niet regulier als alternatief.
Oorzaak zou zitten in zware geopatische belasting waardoor het logisch is dat niks meer helpt.
Dus ten einde raad iemand laten komen....
Wij merkten heel snel na het ontstoren dat de paarden rustiger waren op stal, geen smeerboel 's ochtends meer. Hun gezondheid knapte ook op en het is nooit meer teruggekomen. Ze staan inmiddels al jaren niet meer op stal, maar leven buiten (met schuilstal) in een paddockparadijs.

Echter doordat onze hond al jaren kampt met klachten, wederom hele circuit doorgeweest, kost bakken met geld en als het nou hielp......Nee dus.
Tot er een paar weken terug haren van hem werden onderzocht met bioresonantie. Conclusie, oa, zware geopatische belasting.
Wéér dus.....
In 2008 is voor het laatst hier iemand geweest om te ontstoren, dat was de controle vd eerste ontstoring in 2005, meen ik.

Inmiddels is er weer iemand geweest om te meten en jahoor, zwaar belast. Elektrosmog viel nog wel mee, dat is gewoon overal en we doen al het maximale (geen dect-telefoon, wlan uit, electriciteit om bed uit). Maar qua geopatische belasting zitten we op een slechte plek. Veel wateraders, ook kruispunten.
Dit blijft voor mij moeilijk te bevatten, twijfel is er nog steeds.....
Hij meette wel bijna gelijk aan de vorige persoon op dezelfde plekken de zware verstoringen.

Er zijn inmiddels twee apparaatjes geplaatst die in een grote cirkel om zich heen de positieve energie versterken en mens en dier meer in balans brengen en dus minder gevoelig voor de straling. De eerder geplaatste 'kastjes' (biopolers) op de buitenmuren om straling tegen te houden blijven gewoon zitten en doen ook nog hun werk. Tevens zal er op nog een manier met energie gewerkt worden om de aardstraling tegen te gaan, gebruik makend van de 'universele energie'. Helemaal moeilijk te begrijpen.
Het ontstoren wordt nu dus op meerdere manieren aangepakt.

Er kon een beginverslechtering optreden, net als bij homeopathie. Eén persoon in huis voelt zich duidelijk anders, duizelig, druk op maag.
De hond had de eerste dag last van een rommelbuik en wilde steeds naar buiten om gras te eten.

Het is te vroeg om hier conclusies aan te verbinden. Van mij mag het werken, graag zelfs. Maar ik blijf ook uitermate kritisch.
Ik zal jullie op de hoogte houden. Al blijft het een moeilijk te bespreken onderwerp, maar ervaringen delen is altijd nuttig.

westernjo

Berichten: 563
Geregistreerd: 14-01-09

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:25

Het is natuurlijk erg makkelijk om hier lang over te discussieren, aangezien er geen bewijzen voor en geen bewijzen tegen zijn.
Even als waarschuwing: kijk uit voor kwakzalvers
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardstralen

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:08

Canter dat klinkt ook naar wat er hier toen gemeten is.
Ik lag op de plaats waar mijn bed staat precies op zo'n kruising vam aardstraal en waterader.
Ik denk dat die matten misschien na verloop van de jaren ook uit gewerkt zijn.
Ik ga dus ook echt weer iemand laten komen hier want ik ga me met het jaar zieker voelen.
Ik zou bijna in staat zijn te gaan verhuizen terwijl we een heerlijk huisje hebben.
Ik ben heel benieuwd of jij nu ook binnekort verbetering gaat bemerken.
Hou ons op de hoogte.
Heb jij toevallig dezelfde man als Labe gehad??

_Canter_
Berichten: 141
Geregistreerd: 17-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:26

Hier is iemand anders geweest dan bij Labe.
Het is lastig om iemand uit te zoeken. Ze werken allemaal weer anders en wat is goed?
Als hier duidelijke bewijzen zijn van de werking dan laat ik het weten, als de resultaten volkomen uitblijven laat ik het ook weten.
Ik slaap bv. ook slecht en wordt moeier wakker dan dat ik erin ga, dát lijkt me bij uitstek iets dat nu echt zal moeten gaan verbeteren.
Als het niet werkt mogen de apparaatjes overigens terug, dat stelt me in financieel opzicht wel wat gerust.

caaramel

Berichten: 755
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:24

wat is een wichelroede? zo'n gespleten houtenstok?

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:26

Ik kwam hier terecht via een ander topic en wil ook even reageren...
Ik geloof zeker in aardstralen!
Wij hebben door bepaalde redenen waar ik straks op in ga een wichelroedeloper laten komen en hij heeft bepaalde punten gevonden waar wij last van hadden. Wij hebben toen een broncorrector laten plaatsen www.broncorrector.com en sindsdien zijn er opmerkelijke dingen gebeurd...
Mijn vriend heeft ong 5 jaar last van vage klachten en heel toevallig is hij 5 jaar geleden op deze plek komen wonen :7 Hij is momenteel nog 60 % afgekeurd en dat valt niet mee als je boer bent!
Hij heeft reuma achtige klachten en is daarnaast erg vermoeid...
Toen wij die wichelroedeloper hier lieten komen gingen we het verhaaltje al lachend in en liepen achter hem aan te grappen... Maar al snel vonden wij het niet grappig meer! Waar mijn vriend jaren geleden echt out was gegaan zat ook een punt. Ook onder het bed zat een punt en heel gek ik heb nooit lekker kunnen slapen bij mijn vriend. Had altijd smoesjes van laat naar bed gegaan te weinig geslapen te druk gehad, geen goed bed etc etc... Mijn vriend wist niet of hij hier ooit goed had geslapen want tijdens een verhuizing met veel koeien slaap je zowiezo niet geweldig en toen eenmaal alles weer redelijk normaal was werd ie ziek... Maar nu die broncorrector er staat zijn we bieden gewoon goed uitgerust!
Ook hadden wij "problemen" bij de koeien. Ze wilden vooral toen er sneeuw lag niet goed de melkstal in en waren onrustig. Dat kon je goed merken want ik heb toen veel klappen opgevangen van de beest brave koeien :7 Nu staat die broncorrector hier en ik hoef alleen maar de deur open te zetten en de koeien komen vrolijk naar binnen gestapt! En de koeien staan nu ook weer gewoon rustig stil en dat scheelt mij ook weer een hoop pijn.

Agfelopen maand hadden wij alleen de fout gemaakt om onze broncorrector te verstoren... Opeens was het weer onrustig in de melkstal en mijn vriend heeft een paar nachten heel beroerd geslapen met mega zweetaanvallen. Toen hebben we die man gebelt die de broncorrector geplaatst had en die is langs geweest... Het probleem werd opgelost en raar maar waar de koeien waren weer rustig :7
Tsjah mensen kunnen ergens heilig in geloven, maar dieren dus niet!

Ook bij mijn pony's is het merkbaar! Ik had 1 merrie die na het afspenen van haar veulen (herfst en kwam daarmee dus ook meer op stal te staan) en die zag er niet happy uit. Ze zat rauw in haar vacht, kon haar niet in conditie krijgen en ze keek gewoon down. Ook daar is gemeten en midden in haar stal zat zo'n punt. Sinds we de broncorrector hebben is de merrie ook aan het opknappen gegaan! Ze is nu niet meer mager en tussen de modder zie je gewoon een gezond vachtje zitten *D

Wisten jullie trouwens dat als je ontspannen op zo'n punt gaat staan met je ogen dicht je het dan zelf kunt voelen? Mijn vriend werd op zo'n punt geplaatst en die viel gewoon echt bijna om. Kon zich nog vastgrijpen aan een hek anders had ie echt gelegen... Ook fijn dat die man van te voren niet even waarschuwde dat het een evenwichtsoefening zou worden :7

Neverhere
Berichten: 3381
Geregistreerd: 26-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:30

Nou ja! Ik plaats net vanmorgen een topic over onze hond die om onverklaarbare reden 3 jaar terug begon te kreupelen. Afijn, zal hier het hele verhaal niet herhalen voor wie wil kan dat hier lezen [BB] Eindelijk oorzaak kreupelheid gevonden - aardstralen!

Maar om kort te zijn. Aardstralen, en nadat hij een andere slaapplaats heeft gekregen gaat het een heel stuk beter.

pmarena

Berichten: 48333
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 17:42

Ik vind dit erg interessante materie en vraag me af hoe het nu gaat met degenen die hun verhaal hier gedaan hebben ? :)

Neverhere
Berichten: 3381
Geregistreerd: 26-09-04

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 19:50

Met onze hond gaat het super. Hij is nog steeds zonder meds wat echt een pak van m'n hart is. We doen geen hele gekke dingen met hem omdat het schoudergewricht nu eenmaal wel beschadigd is maar zoals hij nu gaat ben ik helemaal blij, en wat belangrijker is; hij is blij!

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:01

ranna schreef:
Met onze hond gaat het super. Hij is nog steeds zonder meds wat echt een pak van m'n hart is. We doen geen hele gekke dingen met hem omdat het schoudergewricht nu eenmaal wel beschadigd is maar zoals hij nu gaat ben ik helemaal blij, en wat belangrijker is; hij is blij!

Helemaal super *D Dieren zijn er volgens mij ook veel gevoeliger voor dan de mens...

pmarena schreef:
Ik vind dit erg interessante materie en vraag me af hoe het nu gaat met degenen die hun verhaal hier gedaan hebben ? :)

Mijn vriend zegt dagelijks jeetje zo goed heb ik me in geen jaren gevoelt :7 Vorige week heeft hij eigenlijk zonder veel problemen een week van dik 70 uur gemaakt! Natuurlijk was hij moe, maar eerst at hij dan 2 ibufrofennetjes als ontbijt omdat de pijn in zijn hoofd en gewrichten niet te harden was :(:) En nu heeft ie dat doosje met rust gelaten *\o/*

Ik kan werkelijk iedereen met vage klachten het aanraden om iemand die kan wichelroede lopen te contacten :j Je hoeft er niet in te geloven, maar net zoals bij die broncorrector die bij ons de boel neutraliseerd krijg je bij aankoop de garantie dat als ie niet werkt na 2 jaar, dat je 80 % van je aankoopbedrag terug krijgt! Dan word de stap natuurlijk ook al een stuk kleiner en kun je zoiets eens proberen :) Maar iedereen die ik ken die ook zo'n ding heeft staan wil em absoluut niet meer kwijt. En dat zijn toch best veel boeren in onze omgeving! En tsjah boeren zijn meestal wel nuchter :7

pmarena

Berichten: 48333
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:47

Wat goed zeg !! Wat een opluchting moet dat voor jullie zijn +:)+

Ik denk dat mijn klachten gewoon door overbelasting komen (te druk hebben :P ) maar zou het toch wel eens interessant vinden om te horen of er hier nog dingen aan de hand zijn. Ben enorm gevoelig voor apparaten om me heen en word daar extra onrustig van , dus wat zouden van die aardstralen dan wel niet doen :P

Maar hoe vind je nu een goed iemand , zijn daar tips voor te vinden waar je op moet letten / waar je kunt kijken ? :)

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 10:56

Het is idd een hele opluchting!

Maar je gevoeligheid voor apparaten zegt wel iets... Dan ben je echt gevoelig voor straling :j
En moeheid/overbelasting kan ook komen door straling! Als je lijf constant snachts bezig is met straling dan rust je lijf niet uit terwijl je wel gewoon slaapt :(:) Is die straling neutraal slaap je echt goed en ben je echt uitgerust als je wakker word.
Op www.broncorrector.nl staan meerdere telefoonnummers voor meer informatie. Wij hebben zelf contact met Bertie Houwers en zijn daar ontzettend blij mee, maar het ligt er ook aan in welke regio je zit...

pmarena

Berichten: 48333
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 11:04

Hee , super bedankt , zal daar vanavond even op gaan kijken , ben erg benieuwd !

Ik kàn wel goed slapen en goed in mijn vel zitten gelukkig , het is echt wisselvallig. Vandaar dat ik denk dat het toch voornamelijk ligt aan wisselende omstandigheden qua drukte / me gehaast voelen. Maar wellicht doet zoiets er nog een extra schepje bovenop. Ellende is ook dat we de WiFi / DECT e.d. zooi niet uit kunnen zetten i.v.m. alarm / verzekering :P

Maar ik heb altijd al gehad dat als beneden de TV al maar stand-by staat (of een ander apparaat) dat ik verrekte onrustig slaap :=

Een soort hoogfrequente trilling voel ik dan ofzo , brrrrr.

Neverhere
Berichten: 3381
Geregistreerd: 26-09-04

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 11:16

Poeh pmarena, de Decttelefoon en Wifi zijn er hier jaren terug al uitgevlogen toen ik rapporten las over de gevolgen daarvan. De duitse overheid raadt het z'n burger actief af notabene.
Als ik jou was zou ik toch een andere oplossing zoeken voor het alarm/verzekering e.d.

Ik heb ze trouwens zelf opgespoord m.b.v. de wichelroedes.
Als je iemand in je buurt hebt die met wichelroedes loopt kun je die ook vragen maar als ik lees dat je Wifi en dect in je huis hebt zou het zomaar heel goed kunnen zijn dat daar de oorzaak van je ellende ligt.
Sterkte.

pmarena

Berichten: 48333
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 14:28

O , dat klinkt ook wel tof zoals je het nu zegt :P Meen je dat nou van dat afraden ?? Nooit gehoord !!
Daar schrik ik dan toch wel een beetje van eigenlijk :oo

Tja ik zou het liefste in een hutje op de hei wonen wat spanningen / golven / trillingen e.d. in de lucht betreft , ik word er echt gespannen van , al die apparaten die (bijna) onhoorbaar staan te zoemen.

Koelkast , plek waar het gas naar binnen komt , ketel...die hou je toch ook.
En radiogolven , dat is toch ook niet gezond dat je overal gewoon een radiootje aan kunt zetten en ontvangst hebt , of gebeld kunt worden....die golven zitten dus de hele tijd om je heen.....

Probleem is dat de alarmcentrale altijd telefoon-verbinding moet hebben met het alarmkastje hier , want anders rukken ze uit omdat ze denken dat de boel onklaar gemaakt is :P

En tja als de boel niet verzekerd is dan slaap ik toch ook niet lekker. Een dergelijk alarmsysteem is echt verplicht voor de verzekering...