geopatische belasting/aardstralen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:00

Arabesk schreef:
Er is geen enkel erkend bodemadviesbureau dat dit soort metingen doet. Ook is nog nooit met wetenschappelijk onderzoek aangetoond dat aardstralen bestaan.

Mensen dit is kwakzalverij!


Nu dacht ik dat het de TU Delft was die een jaar of 10-15 geleden dit meette en hiervoor dus bij je thuis kwam, ten tijde volgens mij ivm een onderzoek. of ze dit nog steeds doen weet ik niet. maar je zou waarschijnlijk wel de onderzoeksresultaten ergens kunnen vinden... in het archief van de universiteit gok ik...

themi
Berichten: 331
Geregistreerd: 20-02-05

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:13


Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78567
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:44

In 1989 is er door de universiteit in Wenen wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de effecten van aardstralen op de mens, en er is uitgekomen dat mensen daadwerkelijk medisch ontregeld werden.
Het rapport heet "Research in to the Biological Influences of Geopathic Locations".
Zie ook http://www.royriggs.co.uk/Roy/Vienna_Report.html.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 23:12

Oke, ik vond tot nu toe alleen maar informatie waarin werd gemeld dat dit niet wetenschappelijk is vastgelegd. Dat is een prettig idee vind ik persoonlijk.

Themi, ik heb onlangs mail gestuurd + voicemail ingesproken. Helaas krijg ik geen contact met ze en ik ga het niet langer zitten afwachten. Ik heb nu een afspraak gemaakt met iemand anders, toch bedankt voor de link en info.

Neonligth: bedankt voor de link, die ga ik morgen eens op mijn gemak openen en lezen.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 10:53

Ik heb ook nog een interessante link: www.nulpuntenergie.net.
Zij werken onafhankelijk en kunnen desgewenst een betrouwbaar persoon of bedrijf noemen die je kunt vragen om te laten meten en ontstoren. Zij hebben ook een project gedaan bij een school met werkelijk resultaat.

LovesBo
Berichten: 26
Geregistreerd: 30-10-10

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 14:00

Het kan zijn dat mensen dit kwakzalverij vinden, maar ik heb het zelf ervaren.
De aardestralen bestaan echt..

Eerst had ik in mijn slaapkamer mijn bed in een hoek staan maar ik kreeg elke nacht nachtmerries en hele nare dromen over de dood, moorden, vulkaan uitbarstigen en zo noem maar op.
De doktoren zaten met hun handen in het haar en schakelde een meneer in die aan de slag ging met een koperen wichelroede (in V vorm) en deze trok meteen die lijnen waar mijn bed stond...

Toen zocht hij naar plekken waar deze lijnen er NIET waren. en deze was in een ándere hoek en ik slaap nu al veeeel fijner! Geen nachtmerries meer! Ik geloof er echt in!

Limonade

Berichten: 634
Geregistreerd: 02-01-11
Woonplaats: In de schappen bij je plaatstelijke supermarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:06

Neonlight schreef:
Mijn staleigenaar heeft bij de aanleg van de stallen er naar gekeken, dit omdat zijn vrouw er supergevoelig voor is. Paarden zijn kerngezond, en op 1 enkel koliekgeval na heb ik in de ruim 25 jaar dat ik daar kom geen ziektegeval meegemaakt, met een gemiddelde van 7 paarden die er staan.
Ik ken ook een geval die verhuisd werd naar een andere stal waar aardstralen waren, dier at spontaan niet meer en na 2 weken was hij ook enorm weggeteerd. Geen spiermassa meer, helemaal niets. DA stond voor een raadsel, en uiteindelijk bleek die stal ook op aardstralen te liggen. In een andere stal at het dier spontaan weer. Het dier was ook verder ingeteerd dan normaal zou zijn bij 2 weken niet eten, dan was de spiermassa niet zover ingeteerd.

Niet paard-gerelateerd, maar huilbaby's en slecht slapende kinderen komt ook vaak door aardstralen. Aardstraling veroorzaakt heel veel vage klachten, alleen zijn er mensen en dieren die er supergevoelig voor zijn en er zijn ook mensen en dieren die er totaal ongevoelig voor zijn.



Met paarden en aardstralen heb ik geen ervaring, maar met baby's en aardstralen wel.
Ik was er blijkbaar zelf 1, die er last van had. Ontzettende huilbaby, niks hielp. 2 jaar lang huilen. Totdat mijn ouders bij een wat zweverig manneke kwamen. Bedje werd anders gezet en het was afgelopen.
Noem het toeval, maar ik geloof er wel in.

Daarom is het wel heel interessant hoe het met paarden zit. Ik ga eens kijken hoe het met ' mijn ' stal is.
Altijd leuk om te zien.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 18:22

Aardstralen, breuklijnen en wateraders bestaan gewoon, dat zit in de aarde.
Onze bol is niet hol en ook al kunnen we er niet in kijken, veel dingen zijn tegenwoordig wel te meten.
We hebben het voor een paar jaar terug ook hier thuis laten doen.
Mijn man sliep slecht en zelf kreeg ik steeds meer vage klachten waar de arts niets mee kon.
Ons bed staat dus op een plek waar deze zaken elkaar kruisen.
We hebben toen van die meetman twee dunne soort van matrasjes gekocht waar hij bepaalde materialen in verwerkt heeft en onder ons bed gelegt.
We mochten zelf ook het apparaat bedienen en ik moet zeggen, ik had het niet verwacht (geloofde stiekem toch nog dat zo'n iemand dat zelf stuurde) maar het tegendeel bleek waar.
Vooral bij mij aan het voeteneind sloeg het kei hard naar beneden.
Helpen die matjes......hhmm, mijn man is er zeker beter door gaan slapen maar moet eerlijk bekennen dat ik er niet veel baat bij heb.
Ik voel me in onze slaapkamer ook nooit echt prettig maar dat verklaarde ik altijd omdat ik wist dat de vorige bewoner daar overleden was.
Een optie om dat grote bed plus ombouw anders of in ee andere kamer te zetten hebben we helaas niet.

vordur

Berichten: 600
Geregistreerd: 02-03-09
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 23:30

ik vind dit een interessante site misschien jullie ook.
en aardstaalen bestaan wel degelijk duiven navigeren er op om hun weg naar huis te vinden.
en ze denken nu ook dat walvissen en andere migrerende dieren hun weg vinden via aardstalen.
dit is die site http://www.leylijnen.com/aardstralen.htm
op het land achter ons huis is een plek waar heel vaak de bliksem inslaat dat komt ook de een magnetisch veld of aardstraal.

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 10:52

Gisteren is bij ons iemand geweest om te meten op aanwezigheid van aardstralen, wateraders en wat nog meer. Het was reuzeinteressant, ondanks dat ik de nodige scepsis heb over dit onderwerp. De man legde alles goed uit, liet zien dat hij niet kon manipuleren en heeft veel documentatie achtergelaten waar alles over deze materie haarfijn word uitgelegd, wat de gevolgen kunnen zijn en hoe dit is op te lossen.
Bij ons was ook e.e.a. aanwezig (uiteraard :D ) en ik vond het wel frappant dat ik vroeg ergens te meten waarvan ik al wist dat daar iets was, bijvoorbeeld een wel en de uitkomst was exact zo. Ook had hij over mijn gezondheid het nodige op te merken, laat ik nou net gisterochtend bij de huisarts zijn geweest voor die klachten...De man had goed uitgelegd wat hij deed, liet alles zien, nam de tijd en qua prijs, tja, als ik zie wat wij de afgelopen maanden hebben uitgegeven aan artsen, therapeuten, medicatie etc. dan valt dit bedrag zo mee, daar hebben we in ieder geval een hardstikke leerzame middag voor teruggehad :+
Komende tijd zullen we gaan merken of het echt resultaat heeft, ik blijf wat dat betreft toch kritisch

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:00

Ik ben ook benieuwd of die man een verschil heeft kunnen maken, want aanvoelen "wat er is" is toch nog iets anders dan de "negatieve" kant "ombuigen" naar iets positiefs.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:01

Wat een apart verhaal. Eerlijk gezegd heb ik hier echt nog nooit een moment bij stil gestaan! Maar ik ben ook wel zo nuchter dat ik er zonder concreet wetenschappelijk bewijs of een eigen ervaring er niks van geloof..

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 11:02

Wie weet kan over een tig aantal jaren wel wetenschappelijk aangetoond worden, de wetenschap moet zichzelf ook regelmatig corrigeren.

Nu afwachten of het resultaat heeft, hou ons op de hoogte!

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-11 14:23

ThreeFingers schreef:
Wie weet kan over een tig aantal jaren wel wetenschappelijk aangetoond worden, de wetenschap moet zichzelf ook regelmatig corrigeren.

Nu afwachten of het resultaat heeft, hou ons op de hoogte!


In dit topic noemt Neonlight een link waar in staat dat testen de invloed op het lichaam hebben aangetoond. De moeite waard om te lezen.

Petitparis, die man gebruikt een instrument om te meten. Ik zelf merkte vooral aan de paarden dat ze op een bepaalde plek consequent wegsprongen of er niet langs wilden, daar blijkt ook een kneiter van een ader te zitten. Ik dacht steeds dat onze katten daar in de struiken zaten te rotzooien en de paarden daarop reageerden, gek want ze schrikken eigenlijk nooit ergens van. Die plek vinden ze duidelijk niet fijn en ik zie ook nooit 1 grazen in de wei bij die plek. Vooral als het gras wit is door dauw of er sneeuw ligt, kan ik aan de sporen zien dat ze daar niet komen. Diezelfde ader loopt door onder ons huis en op de plek waar dit omhoog word geduwd (de wel) heeft die man gemeten, maar kon hij vooraf niet zien. Daarna liet ik hem pas zien dat er op die plek water in de kelder staat.
Daar waar het grootste probleem zit (de stal) heeft hij nogmaals gemeten nadat de ontstoorder was aangebracht en sloeg niet meer uit.

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 14:28

dat is echt super, nu nog hopen dat het z'n effect niet mist... ik duim

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:50

Het schijnt dat als je katten en honden heb het aan hun ook kunt merken.
Een kat schijnt er juist op te gaan liggen daar waar de hond die plek juist zal vermijden.
Daar op de plek van ons bed waar de grootste boosdoener werd gemeten liggen heel vaak 3 van mijn 4 katten }:0

Iorrr

Berichten: 4048
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Dalfsen

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 15:52

Ik ben heel benieuwd Labe, maar ik ben er van overtuigd dat je hier positieve veranderingen door gaat krijgen... :)

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78567
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:37

Ik ben ook heel erg benieuwd of dit werkt bij je paarden en of je probleem opgelost wordt.
Hebben jullie ook iets aan je huis laten doen omdat je zelf dus blijkbaar ook klachten hebt?

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 21:53

Ik geloofde hier ook nooit in, maar onze kinderen sliepen stuk voor stuk op 1 kamer zo slecht dat we eens iemand hebben laten komen. Die mevrouw slingerde zelf met haar hand die wichelroede aan en ze viel zelfs flauw....Ik dacht nog bij mezelf die kan goed toneel spelen.....
Ze had een magneet geplaatst die de aardstralen om zou leggen en prompt sliep onze baby door!
Wij zelf hebben nooit verschil gemerkt en je kan jezelf ook dingen wijs maken, maar zo'n klein kindje had geen weet van de verandering en kan je niks wijs maken.....
Sindsdien geloof ik er wel in.
Ben erg benieuwd TS of je al snel verschil gaat merken...

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 00:38

idd kleine kinderen en dieren liegen niet en je kan er niet spreken van een placebo effect, want ze weten/beseffen niet waarom je iets doet of verandert...

labe
Berichten: 380
Geregistreerd: 18-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 10:56

een hele kleine voorzichtige update na het ontstoren van onze stallen en woning: het paard met probleemgedrag ging 2 dagen na het ontstoren nog erger tekeer dan voorheen en daarna werd ze rustig, extreem rustig zelfs. Ze voelt zich niet helemaal fit lijkt wel, ben haar sinds zaterdagavond aan het temperaturen, had gisterochtend iets verhoging maar is sinds gisterenavond normaal. Wel dierenarts gebeld, geen reden tot zorg, ze eet wel, alleen valt ze niet meer zo hysterisch op haar voer aan en is verder alert op alles om haar heen. Heb nog even geinformeerd en dit is een "normale" reactie op het ontstoren, aanvankelijk worden klachten erger waarna lichaam zich opnieuw gaat instellen op veranderd magnetisch veld. Tja, het zal allemaal wel, ik blijf hiervoor toch een logische verklaring zoeken, alleen kan ik die ook niet vinden, paard is nog geen dag ziek geweest. Zelf heb ik al 2 nachten heerlijk geslapen zonder buikpijn en andere paarden lijken ook wat rustiger. 1 paard had al maanden huidirritatie wat ik maar niet onder controle kreeg en de huid is nu rustig.
Toeval? het zal wel, vind het wel bizar dat dingen waar we al maanden mee in de weer zijn en een oplossing voor proberen te zoeken, nu ineens veranderen sinds er e.e.a. bij ons is gemeten en nadien ontstoort.
Ik ben een nuchtere westerse meid, maar dit gaat mij ook een beetje boven mijn pet.

Iorrr

Berichten: 4048
Geregistreerd: 24-09-07
Woonplaats: Dalfsen

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 10:59

Labe wat jij daar omschrijft heb ik al veel meer gehoord. De klachten worden eerst erger en dan ineens word alles rustig. Ik zelf merkte ook het verschil direct in het slapen :)

Super dat het lijkt te helpen!

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (België)

Re: geopatische belasting/aardstralen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 11:27

ook al is het nog maar een pril resultaat ik hoop voor jou dat dit zo blijft aanhouden... ongeacht of dit nu "onderbouwd" is of niet. Als jullie terug een normale nachtrust hebben en jullie paarden voelen zich goed, dan is het allemaal de moeite waard...

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78567
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 14:44

Ik vroeg me gisteren al af hoe het nu was, maar er staat dus al een update. Het zou mooi zijn als je inderdaad zo'n goed resultaat hebt en houdt. :) En blijkbaar heeft niet 1 paard hier baat bij, maar meerdere paarden en jezelf.

dorientjuh

Berichten: 7253
Geregistreerd: 19-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 20:35

Ik blijf dit volgen! :) Zeker interessant.