Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Neskolay schreef:keona: Op stal dacht ook iemand dat hij misschien nog een bal heeft zitten, aangezien hij zich bij merries ook nogal als een echte man gedraagt.
Hij brult niet, maar laat wel wat hangen.
Heb wel contact gehad met vorige eigenaren maar naar mijn weten zijn er 2 ballen verwijderd, maar zal eens een pb sturen.
Neskolay schreef:Haiko is in januari 2009 gecastreerd als ik het goed heb, hij is dus wel lang hengst geweest, hij is van 2005.
Heb al een pb gestuurd hoe zijn gedrag als hengst zijnde was en of er 2 ballen weggehaald zijn of ze dit weet.
Merries bespringt hij als ze hengstig zijn. (als ze niet hengstig zijn weet ik niet... heb 2x merrie er bij in geprobeerd, pony. en die werden spontaan hengstig, dus schoot niet echt op en stalhouder zei dat hij ze dan niet met rust laat... )
Neskolay schreef:Van de week zijn de paarden wel even in een ander stukje komen te staan ivm de vorst, dit ging echter perfect ook al liepen er constant paarden langs.
Ze begonnen gister (nadat ze er al sowieso al 4 dagen hebben gestaan) in het "vorsstukje" te etteren zei de stalhouder en staan weer in hun eigen wei sinds vandaag, hij dacht dat ze dan weer meer ruimte zouden hebben maar nu lagen dus 2 dekens aan diggelen (gelukkig de dekens maar en geen kapot vel bij Nestor)
Staan een shetmerrie en IJslander merrie naast hun wat wel heel goed gaat.
Bloedonderzoek zal ik eens aan denken, waarop zou dan getest moeten worden?