@Tarek ik ontworm hem altijd ooptijd met het juiste middel. Ik moet hem volgende week wel ontwormen. Maar hij doet het al langer. Voor de rest schuurt hij namelijk nergens tegen aan. Hij heeft namelijk nog een voerbak en nog een drinkbak. Zijn stal was namelijk eerst 2 stallen. Maar ik ga hem ontwormen en dan zal ik wel zien. Hij is wel gevoelig voor schimmel e.d. Heeft hij al 3 keer gehad
Niet bij mij maar toen die bij mij kwam, toen die zadelmak werd gemaakt en later nog een keer.
@xkalanca denk jij dat dit weven is?
@ellepel nee, ik kan geen filmpje maken. Mijn camera is kapot en ik moet wachten op een of ander ding. Heb ik net gebeld of ik die van de buren kan lenen. Zegt ze dat die kapot is. Heb haar net zien filmen
Ook leuk! 
Tja ik snap dat je denkt dat ie jeukt. Dacht ik eerst ook. Ik heb daarom ook avs14 gebruikt hielp niet. En hij heeft geeneens schuurplekken of iets dergelijks. Het lijkt namelijk op weven met zijn achterbenen....
Edit:
Ik heb ook al naar filmpjes gezocht op internet kan niks vergelijkbaars vinden. Wat is het engelse woord hiervoor? Weet iemand dat? Of kent iemand iemand die dat wel weet?