Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en liep veel beter. 
marleen_usar schreef:Wie doet dat ook, dus alles rustig aan? Is mijn paard bang,dwing ik hem niet er toch langs te gaan of het toch te doen.De volgende dag gaat hij er gewoon langs,bijten heb ik genegeerd,ik was de enige die niet meer gebeten werd.De rest die bleef meppen dus aandacht gaf aan het bijten, die bleven gebeten worden.Gisteren matten in de wei gelegd zo dat hij droog kan staan,hij vond het heel eng.Geen probleem dat komt wel dacht ik, gister avond stond hij er op te eten.
Nolleke_Love schreef:Waarom zou je dwingen? Bij paarden moet je gewoon gedult hebben maar er zijn mensen die menen dat ze hun paard bij alles moeten meppen. Als ik iets wil doen bij het paard vergelijk ik het eerst met mezelf. ZOu ik het leuk vinden om zo behandelt te worden? Zo niet dan doe ik het anders
Nolleke_Love schreef:Waarom zou je dwingen? Bij paarden moet je gewoon gedult hebben maar er zijn mensen die menen dat ze hun paard bij alles moeten meppen. Als ik iets wil doen bij het paard vergelijk ik het eerst met mezelf. ZOu ik het leuk vinden om zo behandelt te worden? Zo niet dan doe ik het anders
aerdenhout1 schreef:Spijt me , maar als een paard mij probeert te bijten krijgt hij of zij toch echt een slag voor zijn harses!
En geloof mij, er staat hier geen paard op stal die het maar in zijn kop haalt om me aan te vallen.
Maar als ik ze roep komen ze wel allemaal naar me toe er is geen paard op stal dat bang is voor me...respect hebben ze wel en zo hoort het in mijn ogen ook.
Amen