Sorry voor typ fouten.
Ik heb een probleempje en dat gaat steeds erger worden..!
Ik rijdt 3 paarden voor een oudere man , nu heeft 1 van die paarden een hekel aan een zadel op doen dan begint ze te happen en met haar voorbenen de linker of de rechter om en om richting mij of naar voren dit vindt ik niet eng .. maar wat me gister over kwam ...
Ik wilde na het rijden haar deken op doen en hap ze bijt me zo in me rug ... ze tilde me gewoon op ..
ik kon geen reactie geven want ik heb alles los gelaten en ben uit de stal gegaan ik trilde helemaal en een natte doek er op gedaan jeetje wat doet het toch entzettend pijn ... maar als ik reactie geef wanneer ze dreigt te happen zeg ik HEEE bijvoorbeeld... maar wat kun je nog meer doen ? want schoppen slaan heeft geen zin lijkt mij en dat ga ik ook echt niet proberen ... Ik heb haar ook niet gestraft want daar had ik gewoon de kracht niet meer voor ik kon me op geen ene houding bevinden zonder die akelige pijn!! Het is niet dat ik bang ben voor dat paard omdat ze me gebeten heeft maar ik wil dit echt geen 2e keer .. wie kent dit en wat helpt? ik had haar ookal vast gezet maar dan wordt ze alleen maar bozer en bozer.. eerder was ze helemaal niet zo erg maar het lijkt wel of het erger wordt... ik dacht misschien heeft ze pijn maar met rijden en of opstappen reageert ze weer helemaal nergens op ...
dankuu...
inderdaad pak rammel ??? kijk wat de oorzaak is.