Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dianaw33 schreef:Laat me raden: dit is een manegepaard. Wat je als eerste moet doen is niet meer aaien, op dit moment beloon je daarmee waarschijnlijk als ik het zo lees het feit dat ze met je billen naar je toe gaat staan en dat wil je nu juist niet. Verder is het verstandig om een paard als dit, wat gevaarlijk aan het worden is, alleen door 1 ervaren persoon uit de box te laten halen. Als je dat kunt regelen wil ik met die persoon wel verder praten om dit op te lossen. Wat je ziet is gewoon aangeleerd gedrag, wat ook weer afgeleerd kan worden.
kehdra schreef:dianaw33 schreef:Laat me raden: dit is een manegepaard. Wat je als eerste moet doen is niet meer aaien, op dit moment beloon je daarmee waarschijnlijk als ik het zo lees het feit dat ze met je billen naar je toe gaat staan en dat wil je nu juist niet. Verder is het verstandig om een paard als dit, wat gevaarlijk aan het worden is, alleen door 1 ervaren persoon uit de box te laten halen. Als je dat kunt regelen wil ik met die persoon wel verder praten om dit op te lossen. Wat je ziet is gewoon aangeleerd gedrag, wat ook weer afgeleerd kan worden.
Exact wat ik dacht inderdaad.
Ik ben erg benieuwd naar de reactie van TS.