Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziji schreef:Ik zou haar in ieder geval ook gaan longeren met een deken op zodat ze kan wennen aan het gevoel van " iets op haar lijf" tijdens het bewegen...

Ziji schreef:Niet om het een of ander maar hoezo nu weer op het land met een open wond? En zeker aan haar benen? Als er door de prut vuiligheid bijkomt en je krijgt ontstekingen ben je veel verder van huis dan het oefenen met een deken... Ik zou haar in ieder geval ook gaan longeren (of los gooien in de longeerkraal/paddock) met een deken op zodat ze kan wennen aan het gevoel van " iets op haar lijf" tijdens het bewegen... Maar jemig wat een paniek zal je hebben gehad! suc6 ermee!
mickydo schreef:Ziji schreef:Niet om het een of ander maar hoezo nu weer op het land met een open wond? En zeker aan haar benen? Als er door de prut vuiligheid bijkomt en je krijgt ontstekingen ben je veel verder van huis dan het oefenen met een deken... Ik zou haar in ieder geval ook gaan longeren (of los gooien in de longeerkraal/paddock) met een deken op zodat ze kan wennen aan het gevoel van " iets op haar lijf" tijdens het bewegen... Maar jemig wat een paniek zal je hebben gehad! suc6 ermee!
Ik lees nergens dat dit paard weer het land op gaat![]()
paljoeka schreef:Momenteel maakt ze weer idiote bokkesprongen en staat ze weer op de wei.
De wond is nog lang niet dicht, dat wordt wel januari.....Maar dat komt wel goed.
Ziji schreef:Niet om het een of ander maar hoezo nu weer op het land met een open wond? En zeker aan haar benen? Als er door de prut vuiligheid bijkomt en je krijgt ontstekingen ben je veel verder van huis dan het oefenen met een deken... Ik zou haar in ieder geval ook gaan longeren (of los gooien in de longeerkraal/paddock) met een deken op zodat ze kan wennen aan het gevoel van " iets op haar lijf" tijdens het bewegen... Maar jemig wat een paniek zal je hebben gehad! suc6 ermee!
! Maar ik zou mijn paard met een open wond aan de benen simpelweg niet op het land zetten, dan maar wandelen (ook goed voor mijn dijen
) voor de doorbloeding, stappen is dan inderdaad heel erg goed, maar op het land kunnen ze nog wel eens rare fratsen uithalen (die van mij gaat rondom in bescherming het land op)... louter bezorgdheid!x Ziji schreef:Begrijp me niet verkeerd hoor! Maar ik zou mijn paard met een open wond aan de benen simpelweg niet op het land zetten, dan maar wandelen (ook goed voor mijn dijen
) voor de doorbloeding, stappen is dan inderdaad heel erg goed, maar op het land kunnen ze nog wel eens rare fratsen uithalen (die van mij gaat rondom in bescherming het land op)... louter bezorgdheid!x