Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MMares schreef:komt ze wel naar je toe als je geen halster hebt?
kun je het halster niet ergens aan de ingang van de wei hangen/leggen zodat ze het niet ziet...dan de wei ingaan en haar zo aan de hand meenemen tot waar het halster is en het zo aandoen?
Tessaaaaaa schreef:MMares schreef:komt ze wel naar je toe als je geen halster hebt?
kun je het halster niet ergens aan de ingang van de wei hangen/leggen zodat ze het niet ziet...dan de wei ingaan en haar zo aan de hand meenemen tot waar het halster is en het zo aandoen?
Zonder halster kan ik haar gwn aaien enzo. Maar haar zonder halster mee nemen lukt niet
Tessaaaaaa schreef:MMares schreef:komt ze wel naar je toe als je geen halster hebt?
Zonder halster kan ik haar gwn aaien enzo. Maar haar zonder halster mee nemen lukt niet
MMares schreef:hmm..eerlijk gezegd weet ik het dan ook niet meer...
ik heb hier ook nooit niet echt problemen mee gehad dusja...
waarschijnlijk staat er hier nog wel ergens een topic van zoals jes_sira zei dus misschien kun je daar nog eens naar zoeken en de tips proberen

Chubby schreef:Waarom geen voertje? Je beloont ze niet voor het weglopen, je beloont ze voor het komen. Mijn weglopert krijgt een stukje appel/ wortel/ wat lekkers als ze komt en als ze haar halster aan heeft. Ik word tegenwoordig direct begroet en ze komt graag bij me!
ikdoemaarwat schreef:paard associeerd blijkbaar het halster met iets wat ze moet doen wat ze niet leuk vind.......
als je haar uit de wei haalt wat doe je dan allemaal met haar
loop dat beeld eens na, en probeer te achterhalen wat ze niet leuk vind
een paard lacht je overigens niet uit hoor......zo clever zijn ze niet en zo zit hun denkwijze ook niet in elkaar