Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
senna21 schreef:Het halstertouw of teugel langs de andere kant van de hals wat strakker vasthouden. Dan kan hij je niet raken. Als ze dat door hebben gaat het meestal wel over.
susanne1975 schreef:hallo,
heeft het paard geen probleem aan de rug. blijkbaar vindt hij het niet leuk, en de vraag is waar komt het vandaan. zal een keer een ostiopaat naar laten kijken. werkte ook bij mijn paard. en vanaf dat moment kan ik gewoon zadelen zonder probleem. de kosten zijn ongeveer 50 euro.
groetjes
Sauvage2007 schreef:susanne1975 schreef:hallo,
heeft het paard geen probleem aan de rug. blijkbaar vindt hij het niet leuk, en de vraag is waar komt het vandaan. zal een keer een ostiopaat naar laten kijken. werkte ook bij mijn paard. en vanaf dat moment kan ik gewoon zadelen zonder probleem. de kosten zijn ongeveer 50 euro.
groetjes
Hij heeft idd problemen met z'n rug GEHAD,
ik weet niet zeker of hij er nu nog last van heeft.
maar 50 euro is te duur...
A_mieke schreef:Vreemd dat je aan natural horsemanship wilt doen (zachtaardig en uitgaand van lichaamstaal), maar alle signalen/ lichaamstaal van je paard dat hij pijn heeft negeert ???