Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nieniepom25 schreef:Jaa, het helpt al veel als je gewoon elke dag lekker veel aandacht geeft enzo, zodat hij niet de hele dag alleen is.
nieniepom25 schreef:Jaa, het helpt al veel als je gewoon elke dag lekker veel aandacht geeft enzo, zodat hij niet de hele dag alleen is.
Vjestagirl schreef:nieniepom25 schreef:Jaa, het helpt al veel als je gewoon elke dag lekker veel aandacht geeft enzo, zodat hij niet de hele dag alleen is.
TS: paardje kan best een paar weekjes alleen staan, hoewel het voor hem misschien leuk is als er een ander paard in het land ernaast staat zodat hij een beetje 'aanspraak' heeft.
Ik weet niet hoe oud hij is?
Bonnies schreef:Hij is 3 jaar... voorlopig komt hij aan huis te staan (tot het gras volledig op is)
Onze buren hebben grote schapen lopen en de wei daarnaast lopen 5 shetlanders (nee daar mag hij niet bij staan, hebben we al gevraagd) maar daar zal hij niet veel aan hebben aangezien er nog een wei tussen is.
Zelf lopen er bij ons nog franse hangoren rond als we niet thuis zijn en als we thuis zijn zijn wij er natuurlijk zelf en ook onze honden.
Hij zelf kan goed overweg met honden maar natuurlijk nog afwachten wat onze honden daarvan vinden.
@ Jitskeangela : er komt zowiezo een 2e pony bij, alleen moet hij eerst nog gecastreerd worden en moet ik nog een leuk merrietje zien te vinden
),en nog geen week later stond de pension-shet er,en ze was zooo veel blijer! Citaat:Ik weet niet hoe oud hij is?
Hij is 3 jaar... voorlopig komt hij aan huis te staan (tot het gras volledig op is)
Onze buren hebben grote schapen lopen en de wei daarnaast lopen 5 shetlanders (nee daar mag hij niet bij staan, hebben we al gevraagd) maar daar zal hij niet veel aan hebben aangezien er nog een wei tussen is.
Zelf lopen er bij ons nog franse hangoren rond als we niet thuis zijn en als we thuis zijn zijn wij er natuurlijk zelf en ook onze honden.
Hij zelf kan goed overweg met honden maar natuurlijk nog afwachten wat onze honden daarvan vinden.