PUNT 1
Ik heb al een lange tijd een d-pony thunder
Hij is super lief en ik heb hem zoal 1 jaar (;
Maar nu hij eindelijk 3 is geworden en bijna volgroeid is ben ik 1.5 maand geleden
begonnen met hem op te leren , hij is super braaf en ik hbe er zelf s al op gezeten
Maar met zijn hoofdstel heeft hij flink wat problemen...
Overlaatst wou ik het insteken zoals gewoonlijk, hij heeft het altij zondeer problemen gedaan
Maar ik gebruik suikerwater dusja, en nu wil hij het niet meer doen, behalve als we er met 3
in zijn mondhoeken trekken hem vasthouden en zijn bit insteken, hij heeft geen kopschuwheid maar is gewoon eigenwijs denk ik ! Hij is jong ik weet dat ik geduld moet hebben , maar leuk vind ik het helemaal niet... Dat snap je wel, Ook al met eten te geven en dan in te steken, met gras rond te wikkelen, maar niets lukt... Behalve met 3 ...
PUNT 2
Mijn pony heeft een helse schrik van water, hij houdt van de regen maar helemaal niet van water.
OOk als hij in de regen staat en je wrijft hem loopt hij weg want dat vindt hij niet leuk, Hij heeft 2 witte sokjes en die zijn eigenlijk zowat zwart maar hij begint te trappelen en te stijgeren als ik er met water aankom... We hebben hem al een tijdje elke dag een beetje nat gemaakt en het helpt een klein beetje...
Maar weet iemand een goede oplossing voor deze 2 Problemen
Help me als je wil
Groetjes kimberly