Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaretto27 schreef:Je zegt hier dat je paard een moeilijk gebit heeft?
Wat mankeerd er precies aan dan? Want je schrijft in je 1e bericht dat je binnenkort wedstrijd hebt? Als je paard gebitsproblemen heeft, dan kan hij met rijden daar ook veel last van hebben vanwege het bit in zijn mond. En misschien wil hij daarom dan ook niet bij je komen, omdat hij weet dat hij dan moet rijden met het bit in zijn mond wat pijn doet! Heb je er wel eens een tandarts bij gehad?
andereas19 schreef:Ik denk dan dat je paard inderdaad van je wegloopt omdat hij pijn heeft tijdens het rijden.nee maar die die proberen we 1000 keer te bellen maar neemt niet op maar we weten ook zo gauw geen ander en dan moet we hem nu ook nog maar is op die dag thuis hebben maar het lijkt net of hij je uit lacht ik weet niet hoe ik het allemaal moet uit leggen maar ik mocht er toen nog wel gewoon mee rijden
Amaretto27 schreef:Je zegt hier dat je paard een moeilijk gebit heeft?
Wat mankeerd er precies aan dan? Want je schrijft in je 1e bericht dat je binnenkort wedstrijd hebt? Als je paard gebitsproblemen heeft, dan kan hij met rijden daar ook veel last van hebben vanwege het bit in zijn mond. En misschien wil hij daarom dan ook niet bij je komen, omdat hij weet dat hij dan moet rijden met het bit in zijn mond wat pijn doet! Heb je er wel eens een tandarts bij gehad?