nog meer mensen met zon pony die alles kapot moet krijgen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dobel

nog meer mensen met zon pony die alles kapot moet krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:14

ik vraag me echt af ik zou vast niet de enige zijn met zon pony of wel soms?
alles wat in de wei staat of wat ze om heeft moet mijn pony kapot maken.

het begon bij halsters die ze in de wei om hield omdat ze moeilijk te pakken was
oplossing: halster af laten

toen de trailer die als schuilstal dient omdat we geen stal mogen bouwen in de wei
hij was al oud maar toch erg handig nu heeft mevrouw er gewoon een hele plaat uit gekregen en schuurt ook haar manen en staart er lekker aan kapot

als ergens de omheining niet perfect staat is het ook binnen een uur kapot er moet stroom op voor een kudde olifanten om iets heel te houden of de omheining moet zo sterk zijn dat het er nooit meer af kan.

nu heeft mevrouw last van veel vliegen, een vliegendeken durfde ik niet aan dus begon met een vliegenkap.. raad eens vanmorgen lag die al kapot in de wei

wat doen jullie nou met zon paard of pony ?

Leinearthur

Re: nog meer mensen met zon pony die alles kapot moet krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:21

Ik ken het hoor :+

meneertje moest ook gelijk de eerste dag zijn vliegenmasker kapot maken. en heeft ook hekjes kapot gesprongen.

en hij krijgt het ook voor elkaar dat als hij vast staat het halstertouw gewoon kapot trekt :+

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:22

Gewoon "bloot" in de wei zetten en zorgen voor een degelijke omheining.
Heb ook zo'n paard.
Halsters gaan niet lang mee. Heb eens een halster gekocht volgende dag al kapot. Zo ook met een eczeemhals ging de eerste weken heel goed. Tot de stroom uitgevallen was en ze door de draad ging. Weg dure deken. En ook als er geen stroom op staat gaat ze erdoor heen, of erover of nouja wat dan ook.
Tja altijd maar hopen dat ze de iets sloopt en niet zichzelf.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 16:25

Staat je pony soms alleen? En weet je zeker dat ze geen last van zomerexceem of iets dergelijks heeft? Een trailer is ook niet bedoeld om te gebruiken als schuilstal.

Maar bij sommige paarden moet je inderdaad de boel hufter-proof hebben... :=

Dobel

Re: nog meer mensen met zon pony die alles kapot moet krijgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 16:31

nee ze staat niet alleen het is een grote trailer wat wil je anders in de wei als schuiliets zetten als je nergens vergunning voor krijgt wij vinden eht ook heel erg rot we hebben al wat boompjes maarja die zijn na 2 jaar ook nog niet supergroot natuurlijk haha