Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Royen schreef:Nee, ze tikt haar koten tegen elkaar. Het gebeurt ongeveer 1 á 2x achterelkaar om de halve km. Ik heb het soms gezien en dan raakt ze ze echt aan.
Stand van de hoeven kan inderdaad ook nog iets zijn! Ze moet over 2 weken pas weer maar dat kan ik misschien wel iets versnellen. Het enige is dat ze dit koottikken al een hele tijd doet, heb nu 2 verschillende hoefsmeden gehad en ik ben nog nooit bij de laatste geweest (staleigenaars hoefsmid) maar als hij de volgende keer komt, zal ik het eens vragen.
Maar voorlopig zo laten of toch aan bescherming denken?
Konik schreef:Ik zou toch aan beenbescherming denken tot de hoefsmid is geweest. Als ze in het weiland staat niet, dat lijkt me niet handig, maar als je met haar gaat wandelen zou ik toch kogelbeschermers aan doen. Het is zonde als ze er last van krijgt...
Royen schreef:Kogels...dat bedoel ik ja!![]()
Ik heb haar gister gecontroleerd, ze heeft daar geen wondjes (nog nooit eerder gehad) en ik mag er gewoon aankomen en zelfs druk op zetten.
Kan ze er niet nog overheen groeien? Dat ze zichzelf corrigeerd?
Beauragardje schreef:Ik zou toch goed opletten en tijdens het rijden beenbescherming aandoen, want je moet zelf eens proberen om te lopen en je enkels tegen elkaar te laten botsen, dat doet toch geen deugd al heb je geen wondjes maar ja jouw keus natuurlijk
Ik heb haar gister gecontroleerd, ze heeft daar geen wondjes (nog nooit eerder gehad) en ik mag er gewoon aankomen en zelfs druk op zetten.
Joolien schreef:Beauragardje schreef:Ik zou toch goed opletten en tijdens het rijden beenbescherming aandoen, want je moet zelf eens proberen om te lopen en je enkels tegen elkaar te laten botsen, dat doet toch geen deugd al heb je geen wondjes maar ja jouw keus natuurlijk
Lieve schat als je eve ngoed leest zie je dat haar paard 2,5 jaar is...