Verder heeft hij voor zover ik weet geen nare ervaringen met trailers aangezien hij eigenlijk alleen bij mij nog maar op de trailer is geweest en als veulen 1 keer naar de keuring en 1 keer om te verhuizen naar de eigenaren waar ik hem van heb en als er daar iets gebeurd zou zijn zou ik dat wel geweten hebben want dat waren destijds goede vrienden van ons.
We willen dus nu nog eens proberen om hem de hele ruimte te geven in de trailer, dus het tussenschot er uit zodat hij mooi breed kan gaan staan. Alleen ben ik er wel heel bang voor dat hij dan een keer echt gaat liggen en dat we hem er dan niet meer uit krijgen met alle gevolgen van dien.... En ik zat nog te denken om hem een keer zo'n kalmerende pasta of kalmerend poeder te geven zodat hij wat rustiger blijft, kijken of dat werkt.
Mijn vraag is dus of er meer bokkers zijn die hier ervaring mee hebben en mogelijk nog andere tips hebben?
Het is trouwens wel noodzaak dat hij van tijd tot tijd op de trailer gaat i.v.m. met medische behandeling, dus hem er gewoon niet meer opzetten is geen optie