ik heb een probleempje.
het paard van ons mam hebben we vorig jaar juni gekocht. het was een super lief en aanhankelijk beest en we hebben 3 maanden heerlijk van hem genoten. lekker gereden, het bos in geweest. alles kon alles mag.
nu heeft hij na ongeveer 3 maanden een enorme karakterwisseling ondergaan.
we haalden hem uit de wei (de wei staat niet naast ons huis) en ineens was hij heel schrik achtig en bang. en liet niks meer met hem doen. zelfs opzadelen of halster aandoen vond meneer al erg eng.
nu hadden wij hem op een stal gezet waar ze zeiden dat ze hem opnieuw in zouden gaan rijden, en zo zijn vertrouwen terug te winnen. en inderdaad we kunnen weer opstappen. maar daar rijden ze hem nogtans niet.
nu is hij tijdens het rijden niet te rijden en ik ben er al een keer heel erg hard vanaf gevallen omdat hij er uit naaide, en ik na 7 rondjes mijn evenwicht even niet hield in een bocht.
hij heeft dus de tik om er ontzettend hard (om niets) uit te naaien. en is continue oplettend, bang en schrikachtig en nerveus. is een bonk spieren en we kunnen er niks mee beginnen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
foto's van toen hij nog super was, en toen hij ineens raar deed.
voor:

na:

het is de eerste keer dat ik er hier weer op zat, een paar weken daarna ben ik er vanaf gevallen.
bedankt!
groetjes Mr Ulbe

gewoon niet te rijden.
Dan kun je dat in ieder geval ook uitsluiten.
) zou ik een aantal dingen doen.
)