toen kwamen 12 weken vorstverlet op ons pad en zette ik hem alleen snachts binnen en smorgens buiten. Ik merkte al wel , dat hij niet de vrolijkste was op stal,hij liet voernijd zien, maar niet veel last van.
nu helaas al een peesprobleem, waardoor hij dus 24 uur op stal moet staan. Helaas is hij bijna niet te benaderen. Hij slaat je werkelijk zijn box uit, als hij de kans krijgt. De eerste paar dagen gaf ik hem een broodje en kon zijn halster pakken, maar daar trapt hij nu niet meer in. Vanmiddag is mijn man en de veearts geweest, mijn man is toen flink boos geworden, met als resultaat een paard wat over twee mannen heen naar buiten vloog.., alwaar hij enorm dreigde en bijna niet te pakken was. (en een warm dik been
)nu vanavond, wilde hij zich ook niet aan het halster laten pakken in de box. was zo'n 10 minuten bezig met allerlei lekkere hapjes en een snel reactie vermogen, van mijn kant, om dan zijn halster te pakken.
Ben het nu dus al beu, dat op stal staan en hij waarschijnlijk ook. We zijn pas op de 5e dag, van wie weet hoe lang nog..........
Iemand tips, hoe hier mee om te gaan.????
Begin gewoon aan de deur tot hij normaal doet als je daar staat en ga dan stap per stap verder en je geraakt er wel.
. Ik ben zelf ook in een dip geschoten en heb hem uit pure frustratie naar buiten gegooit vandaag. Zijn box moest ook nodig gedaan en de info, dat door de ontsnapping van gister, de rust toch al teniet was gedaan, deed mij denken, dan kan dit dagje er ook nog wel bij. Meestal gaat hij alleen staan eten. Vandaag dus ook, daarna even rollen en daarna

Helaas vanavond, was zijn been weer een stuk dikker en warmer