voortdurend mijn paard wegjagen uit 'haar' hoekje, met de benen slaan -zelfs al stond hij 10 meter verder enz. Soms komen ze dan wel even samen en snuffelen wat aan mekaar, maar kroelen zit er nog lang niet in. Mijn paard weet intussen goed genoeg dat de merrie baas is, en hij legt zich er ook meteen bij neer (daar waar hij bij andere ruinen écht macho-gedrag vertoont en alles doet om baas te zijn, zelfs slaan). Nu is me opgevallen dat hij 'hem' laat zakken, ongeacht of ze vlak naast elkaar staan of 10 meter uiteen. Als hij ver van haar stond, draaide hij zich zo dat hij 'in profiel' zichtbaar was
, zodat ze er echt niet kon naast kijken. En soms begon hij er ook wat met te 'zwaaien', maar hard werd hij niet.Mijn paard leek me gister niet echt ontspannen, aangezien hij vaak werd opgejaagd door haar terwijl hij eerder met d'r wou kroelen. Hij zette zich gewoon wat verder van haar af en keek wat rond, heel soms naar haar ..
Waarom zou hij dit doen ?
ps: als we de paarden terug op stal zetten gaat mijn paard echt de hele tijd lopen hinniken naar d'r, en hij herkent haar ook vanop zijn stal als zij alleen los in de bak staat

oh jeetje .. dus dat hij zich zo 'en profil' zet en hem dan laat zakken, daarmee wilt 'ie haar dus eigenlijk 'versieren'
en als de merries hengstig waren zat hij er ook regelmatig boven op
Nouja hij doet maar wat ie wil, ik maak me er niet druk om!