Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
russel schreef:Waarom zou het niet goed gaan? Paarden die normaal zijn, passen zich altijd aan en reageren gewoon paards. Natuulijk doen ze wel eens lelijk naar elkaar, zeker als de brokkenpot komt. Maar dat hoort er bij, is gezond en bevestigd weer even wie, wie is.
Franciska15 schreef:russel schreef:Waarom zou het niet goed gaan? Paarden die normaal zijn, passen zich altijd aan en reageren gewoon paards. Natuulijk doen ze wel eens lelijk naar elkaar, zeker als de brokkenpot komt. Maar dat hoort er bij, is gezond en bevestigd weer even wie, wie is.
Ja, dat begrijp ik wel, maar hij heeft nog nooit met een paard kunnen ruiken, dus voor hetzelfde geld breekt hij de hele stal af. Ik wil dus voorbereid zijn.
Citaat:Ja, dat begrijp ik wel, maar hij heeft nog nooit met een paard kunnen ruiken, dus voor hetzelfde geld breekt hij de hele stal af. Ik wil dus voorbereid zijn.
Citaat:En dat vind ik dus onzin. Laat hij even boos zijn, komt vanzelf goed. Hij breekt heus zijn stal niet af. Of heb jij een goedgekeurde dekhengst die erg dominant is en naast een dominante goed gekeurde dekhengst komt te staan?