ik heb een bijna 5 jarige kruising arabier merrie, en wat ze al doet sinds ik haar heb is met haar hoofd gooien...
tijdens het rijden doet ze dit niet, maar wel in de wei, of in de stal, of als je aan het wandelen bent...
ik heb er verder geen last van, en geloof ook niet dat mijn paard er last van heeft, maar goed.. ben wel benieuwd of iemand een idee heeft, hoe dit veroorzaakt word...
even ter aanvulling, mijn paard heeft geen medische klachten, eet, drinkt, POEPT EN PLAST
goed...en komt altijd netjes bij de tandarts, en die heeft nooit meer hoeven doen dan netjes vijlen, paard loopt ook lekker met aanleuning onder het zadel... dus aan haar tanden kan het denk ik niet liggen.. maar goed...
mijn paard, staat in een stal van 6 bij 3, heeft beschikking over een uitloop, onbeperkt ruwvoer, wilgentakken om te spelen en te knagen, heeft een liksteen, en gezelschap..
ik ben benieuwd wat jullie denken...
groetjes keshia

, zo noem ik het altijd.
. En ik ken ook een aantal kwpners die dat doen, ik denk dat het een beetje een teken van ongeduld is ofzo
Het eerste wat bij mij op kwam, was ''dominantie'' - dominante paarden slaan ook dikwijls met hun hoofd.