Ze staat met een pony en 2 ezels in een weiland met een stal, waar ze 2 keer per dag worden gevoerd.
Als het voer 's morgens en 's avonds niet vlug genoeg komt, gaat ze vernielen. Eerst de waterbakken volkomen aan gort gescheurd
en vanmorgen een hoek van het dak van de stal vernielt! Slim als ze is wist ze dat ze wat fout had gedaan, want vanmorgen kwam ze er niet aan met voeren , de schurk!Rond de waterbakken staat al een schrikdraadje zodat ze die in elk geval niet meer kan pakken.
Over een paar weken gaan we 2 weken met vakantie naar Curacao, in die periode komt het buurmeisje alle dieren voeren, alleen zal dat 's avonds zijn, omdat ze overdag naar school moet. Ik wil eigenlijk de paarden en de ezels een paar week voor die tijd er aan wennen dat ze 's avonds worden gevoerd, alleen heb ik daar een hard hoofd in met die merrie van me. Hebben jullie nog ideeen en tips waar ze haar ongeduld op kan uit oefenen? Ik dacht zelf aan zo'n bal, ik weet echter niet of die het ook overleeft.
In uiterste noodzaak zet ik paard en pony desnoods bij de buren op de manege gedurende de vakantie.
Tips en ideeen zijn welkom!
En naar mate ze ouder wordt (ze is nu 24 jaar) lijkt het alleen maar erger te worden.
)