Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
barbarossa schreef:Oke, da's duidelijk. En wat doe je eraan als je die onzekere persoon bent die niet op het paard zit maar in de bak staat?
barbarossa schreef:Update aan Ibbel: In mijn topic heel verhaal getypt, 1000+ woorden, veel te vertellen, ik druk post en krijg vervolgens iets als, mag hier niet posten, maar ook meteen heel mijn verhaal weg.
Dit is enorm zwaar balen
Jola schreef:Is er alleen een probleem dat onze oren niet zo flexibel zijn als die van een paard Ibbel. Een paard legt zijn oren plat, die van ons liggen, afhankelijk van de haardracht, al plat of zijn zelfs niet te zien.
Ik moet wel zeggen dat mijn tip geheel afkomstig is van mijn ervaringen, maar er zijn zeker nog subtielere tips gegeven.
Die vuist is al voldoende rond en plat (en je arm doet de hals/nek na)Jola schreef:barbarossa schreef:Update aan Ibbel: In mijn topic heel verhaal getypt, 1000+ woorden, veel te vertellen, ik druk post en krijg vervolgens iets als, mag hier niet posten, maar ook meteen heel mijn verhaal weg.
Dit is enorm zwaar balen
Ah, je kunt nu wel posten? Ik had al iemand ingeschakeld maar dat hoeft dus niet meer.
Tipje van de dag als je een lang verhaal typt: eerst in word typen en dan kopieren naar Bokt
Caira schreef:En denk erom dat de leider niet degene is die het hardst schreeuwt, de leider is de gene die met 1 oogbeweging de hele kudde stuurt