Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lisanne_vL schreef:Bedankt voor de snelle reacties!
Ik heb even wat gegoogeld over schriktraining en dat zou inderdaad een goede oplossing kunnen zijn. Het is allemaal alleen nogal ver weg en Quick is ook bang in de trailer (de pensionstal is 3 km verderop en hij is dan altijd al nat van het zweet). Ik ga dus eerst iets zoeken wat in de buurt is.
Lisanne_vL schreef:Hier het topic met foto's van hoe het er in de zomer van 2008 aantoe ging.
[RIJ-ITP] Quick in z'n blootje @ work
Citaat:De dierenarts dacht echter dat het onzin was en deed de klep naar beneden en liep meteen naar Quick toe. Ik stond door het deurtje Quick biks te voeren zodat hij lekker afgeleid zou zijn en die prik niet eens zou merken, maar opeens stond de dierenarts dus naast hem. M'n moeder stond helemaal stomverbaasd achter de trailer. Op dat moment begon Quick al te springen, hij was zo ontzettend bang. Ik schreeuwde tegen de dierenarts dat hij weg moest gaan, maar hij zei dat hij wel wist hoe hij met zulk soort paarden om moest gaan en dat er niks aan de hand was. Ik schreeuwde nog een keer dat hij weg moest gaan en ook m'n moeder begon te roepen.