Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wendy_paard schreef:elke keer dat hij je bijt een ram gefen , een zweepje bij je houden dat je er beter bij kan?
Ik geloof meer in dit soort aanpak dan op de lieve manier.
liess1 schreef:ik kan uit je verhaal niet opmaken of je pony alleen staat of dat hij vriendjes heeft om mee te spelen en te stoeien..het is belangrijk dat hij kan stoeien en klieren met soortgenoten,zo voeden ze elkaar ook op...als hij dat niet kan dan zal hij dat bij jou proberen..
fabiee schreef:Ja ik begrijp het. Maar ik weet nu niet hoe ik dit moet oplossen want ik heb de mogelijkheid nu niet om hem samen met andere op wei te zetten. Of ik moet hem op een pensionstalling gaan zetten maar dan lopen de kosten meteen hoog op, als je alleen al voor stalling 250 euro per maand moet betalen voor een shet.
en wij hebben ook een hengst op stal daarom heb ik ook geen jongpaard gekocht om dat ik niet veel ervaring had met eigenpaarden en met hengsten en die man waar die van is zei ook het gaat alleen maar geld kosten hij moet met zijn soort genoten het land in om manieren te leren
maar goed dit moest ik effen kwijt carmenmisty1 schreef:ik denk ook dat zijn hengsten gedrag nog in zich zit want dat is ook bij onse shetten die daar staan ook zo het geval maar die staan met zn tweeen wij hebben ook een hengst op stal daarom heb ik ook geen jongpaard gekocht om dat ik niet veel ervaring had met eigenpaarden en met hengsten en die man waar die van is zei ook het gaat alleen maar geld kosten hij moet met zijn soort genoten het land in om manieren te leren
en ze zijn nog jong en jaa hengsten willen op merrie's straks loop ik buiten met een hengst en ziet een merrie nou dan is je paard niet meer te houden enzv
beleeren enzv ik zeg voor de koopers jongpaard is niks
vooral de stalling kost alleen maar centen en wat kan je er mee niks!maar goed dit moest ik effen kwijt
chocobroodje schreef:carmenmisty1 schreef:ik denk ook dat zijn hengsten gedrag nog in zich zit want dat is ook bij onse shetten die daar staan ook zo het geval maar die staan met zn tweeen wij hebben ook een hengst op stal daarom heb ik ook geen jongpaard gekocht om dat ik niet veel ervaring had met eigenpaarden en met hengsten en die man waar die van is zei ook het gaat alleen maar geld kosten hij moet met zijn soort genoten het land in om manieren te leren
en ze zijn nog jong en jaa hengsten willen op merrie's straks loop ik buiten met een hengst en ziet een merrie nou dan is je paard niet meer te houden enzv
beleeren enzv ik zeg voor de koopers jongpaard is niks
vooral de stalling kost alleen maar centen en wat kan je er mee niks!maar goed dit moest ik effen kwijt
Zo he, wil je asjeblieft Hoofdletters en leestekens gebruiken? Dat leest een stuk prettiger!
Ts, ik zag dat je in limburg woont, mag ik vragen waar?
ik kan wel eens voor je rondvragen als je wilt?