Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zoals ik al zei: doorzetten en gewoon volhouden.
Eergister probeerde ik haar en een kleine welsch binnen te zetten maar het hek werkte niet mee en die welsch rukte zich los en ging er snuivend vandoor, mijn merrie had geen halster om en ik vertrouw dat ze niet wegloopt dus ging ik achter die welsch aan...mijn merrie loopt sukkelend achter mij aan dus dat zag er behoorlijk stom uit
Zij weet namelijk dat als ze bij mij blijft dat er dan alleen maar leuke dingen komen. Vervolgens ben ik op de hooibaal gaan zitten en die welsch gelokt met wat hooi, eenmaal die welsch in de stal keek ik achter me en stond mijn merrie rustig af te wachten wat ik nu ging doen... Netjes in mensentaal gevraagd of ze naar stal wilde en de drol loopt er zo in! Was hilarisch om te zien, echt super zo'n paard hahah!

Royen schreef:Mijn tip was trouwens zonder dat je op het paard zit
Ik denk dat 'dwingen' om de hoek in te gaan alleen maar de reactie opwekt: 'jij dwingt mij in die richting en dat wil ik niet want dat is zooo eng'. Je kunt beter je paard 'dwingen' om NIET die richting in te gaan, dan is het juist interressant om daar te gaan kijken.

ze zijn allemaal anders.
)