Bovenstaande filmpje kun je zien wat ik bedoel Hij doet dit alleen in de paddock en niet onder het zadel, wat betekend dit eigenlijk?
IngridB
Geplaatst: 14-12-09 15:02
Je bedoeld dat hij zijn hoofd zo opzij gooit als hij rent? Hij is gewoon blij en leeft zich lekker uit. Is niets geks hoor.Kijk maar eens al de paarden de wei ingaan. Bijna allemaal doen ff lekker gek en 'gooien'dan ook hun hoofd zo opzij.
Karenx
Geplaatst: 18-12-09 19:50
je filmpje doet het bij mij niet maar mijne doet het ook altijd met losgooien, lekker energie kwijt en gek doen, dan maakt die van mij wel meer rare sprongetjes pas als hij het met rijden en het 'werken' ook gaat doen zou ik me zorgen maken en hem laten nakijken, maar nu is dat nergens voor nodig
bilygy
Geplaatst: 19-12-09 22:13
hoi mijn pony slaat ook op die manier als in het filmpje met zijn hoofd alleen dan veel erger hij doet dit als hij druk is ook aan de hand als hij los loopt of op stal en hij wil er graag uit, maar nooit met rijden dit is gewoon lekker zijn gekkigheid uiten bij mijn pony ik vindt het altijd wel grappig als hij dit doet groetjes bily
Dat is inderdaad gewoon vrolijkheid. Ik had een pony die deed dat ook altijd die slingerde zijn hoofd echt alle kanten op!
lissie23
Geplaatst: 05-01-10 23:42
Wij hebben ook een pony die dat doet, maar dat doet ze alleen als ze eigenlijk iets anders wil, dan wat ze aan het doen is. Bijvoorbeeld : Ze staat in de bak, maar wil eigenlijk naar het land. Ze doet het dan uit een soort ontevredenheid. Misschien wilde jou pony graag bij de andere pony's staan... en uit onvrede slaat ze met haar hoofd.
Misschien is dit niet op jou pony van toepassing, maar bij die van ons wel...