Ik denk dat dit een lang verhaal gaat worden maar ik weet het niet meer
Mijn pony lijkt ineens totaal anders, hij is altijd heel braaf en lief maar nu ineens niet.
Mijn pony is 9 jaar en heb hem sinds maart. We hebben echt een band opgebouwd, hij is heel rustig vanzichzelf doet eigenlijk nooit een stap verkeerd onder het zadel. Hij is best sloom maar we waren hier eindelijk voorbij. Nu wordt hij weer heel onrustig, maar zo ken ik hem helemaal niet
Hij zat onder het zadel te bokken, heb ik hem echt nog nooit zien doen, ik heb hem toen nog even doorgezet en nadat ik toch gewonnen had er af gegaan voor als die ergens last van had. Daarna even gelongeerd toen wou die alleen maar met volle kracht de andere kant op, waar je natuurlijk niks aanhoudt. Na bijna hopeloos te zijn ging ik hem maar even opjagen zodat hij toch nog even bezig was
hij wou door mij heen denderen en probeerde me zelfs te trappen
Hij heeft dit nog nooit geprobeerd ofzo,, en hij zag er ook niet fijn uit oren naar achter enzo. Normaal kan ik dit altijd doen.hij staat niet meer op de wei, maar komt wel dagelijks met vriendje in de paddock. en krijgt elke dag longeren/rijden/wandelen.
voer had hij met haver om hem iets voorwaardser te maken maar na dit (het voer was toch op) hebben we muesli zonder haver i.p.v met en sportbrok (zelfde) gemengd dan. Verder krijgt hij wortels en kuilvoer natuurlijk.
Paardentandarts laten we komen en maart was hij dus ook klinisch gekeurd. Verder was er de dag ervoor niks aan de hand en de dag daarna gaf hij 1 klein bokje aan het eind voor de rest niet. ik ben een beetje radeloos dus misschien weten jullie wat 't is,. ik hoorde dat het kon door het weer, minder licht maar toch zo warm dus soort lente kriebels ofzo maar lijkt me sterk aangezien hij vorig jaar voordat ze de wei op gingen niet zo waren. ook de oude eigenaren herkenden het gedrag niet. hij heeft een maandje bij de oude eigenaresse 23 uur per dag op stal gestaan en daar deed hij niks op voor de rest, dus ik weet het niet meer