Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Chefke schreef:Volgens mij verwerken ze spanning met gapen. Veel spanning verwerken ze met de mond. Ga maar eens iets engs doen of als je een keer kwaad wordt op je paard gaan ze daarna gelijk likken kauwen....
we weten het niet. er gaan allemaal speculaties in de rondte, en dat zal bij paarden net zo gaan.
gaby12 schreef:Haha dat doet die van ons ook wessjuhh lekker makkelijk niet tobben om het bit in te doen.
Chefke schreef:Volgens mij verwerken ze spanning met gapen. Veel spanning verwerken ze met de mond. Ga maar eens iets engs doen of als je een keer kwaad wordt op je paard gaan ze daarna gelijk likken kauwen... Ik lette er eerst nooit op maar nu wel is echt heel vaak. Paarden die niet op de trailer willen bijv. en er dan uiteindelijk wel opstaan etc.
kan best toeval zijn dat ze dat roepen.
Bij het afstijgen: weer hetzelfde, het ziet eruit alsof ie helemaal afgemat is. Vervolgens mag meneer in het land en dan giert 'ie in het rond.... Trouwens, ik heb ook een KWPN'er doe ook zo'n beetje hetzelfde gedrag vertoont...Kent iemand nog meer van zulke paarden?!